12 Temmuz 2013 Cuma


Uzun zamandır görmediğiniz arkadaşınızla buluşmaya giderken nasıl hissederseniz kendinizi, ben de öyle hissettim Bodrum'a girerken. Yani; evime kavuşurken...Bir mola vermem, nefes almam gerekiyordu.

Dersler, sınavlar, notlar , geçen öğrenciler, kalan öğrenciler yordu beni ve tabi ayrıca twitter, facebook 'ta çalışan parmaklar, sosyal medyada tutulan nöbetler  !....

Bundan sonra dükkanımın Bodrum şubesi Yalıkavak beldesinde yaz boyu açık olacaktır. Aman ben böyle söyleyince yakın çevrem bile dükkan açtığımı zannediyorlar.
Demem o ki yaz boyu paylaşımlarımı ara ara Bodrum'dan yapacağım. Son 20 senedir yaz aylarımı geçirdiğim Cevat Şakir'in bu keyifli kasabasında yaşamak bana ayrı bir heyecan verir ve yılın tüm yorgunluğunu alır.( Tıpkı blogum gibi !) 

Her yıl değişen, gelişen ve yer yer bozulan Bodrum' u görmek hem mutlu eder hem de üzer. Yine de her haliyle güzeldir ve yozlaşmaya direnir...


Bu kış neler değişmiş diyerek merakla gittiğim Yalıkavak'ta öncelikle dikkatimi çeken Marina'daki (Palmarina) yenilenme oldu.  İş adamı Cefi Kamhi'nin bu büyük yatırımını satacağı haberini daha geçen yaz almıştık. Gerçekten el değiştirince mimari olarak da değişikliğe uğramış ve uluslararası özelliklere sahip bir marina olmuş...Tabi benim için önemli olan doğallığını koruması ve beldeye turizm anlamında katkı sağlaması. Umarım, Yalıkavak  ve Bodrum için olumlu ve kazançlı olur... 







Keyif Dolu Yaz Günleriniz Olsun...

Etiketler: , , ,

12 yorum:

  1. İyi tatiller ve iyi eğlenceler diliyorum size.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Sevgili Başak hepimize keyifli yaz gunleri olsun ...

    YanıtlaSil
  3. çooook özendim şimdi. keşke bende orada olabilsem uzuuuun bir tatil yapabilsem. benim içinde bol bol bodrum havası alın lütfen. keyifli bir yaz diliyorum. sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Juliette keyfin nerede ise huzur nerede ise tatil oradadır. SİZİN İÇİN DE HER YER TATİL keyfinde geçsin...Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Petek :) dün sana ''beyazların '' ile ilgili yorum yazmıştım yayınlanamamış biyerde beceriksizlik yaptım herhalde :) şimdi de tatilde olduğunu öğrenince bir iyi tatiller diyeyim dedim.Bu arada sen de öğretmen misin??Ben müzik öğretmeniyim :)
    Petek! Sürprizlerle dolu pırıl pırıl bir tatil diliyorum sana...Herşey gönlünce olsun...

    YanıtlaSil
  6. Cok tesekkur ederim sevgili delikizin evi ne icten yorum boyle. 9 eylül uni. Õğretim elemaniyim. Hepimize ve ülkemize keyifli bir yaz olsun. ..

    YanıtlaSil
  7. Bol kahkahaya, gece saatlerine uzanan güzel muhabbet sofralara, rakı-balığa, güneş yağının güzel kokusuna, güneşin sıcaklığına, mavinin derinliğine doyduğun bir tatil olsun, Petek'cim.

    YanıtlaSil
  8. Gunaydin Sinem'cim .Ne güzel tatil dileği bõyle...Yolun düşerse Bodrum veya İzmir'e Ege esintisinde bir kahve molasina beklerim. ..

    YanıtlaSil
  9. iyi tatiller diliyorum.kıskandımm..

    YanıtlaSil
  10. Hepimize keyifli bir yaz olsun bahce perim tesekkurler

    YanıtlaSil
  11. İyi tatiller, çok şanslısın :) Şimdi oralarda olmak vardı

    YanıtlaSil
  12. Ziyaretin için teşekkürler SEVDA. Sevgilerimi YOLLARKEN SANA DA KEYİFLİ TATİLLER DİLERİM...

    YanıtlaSil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.