3 Mart 2013 Pazar


'' Bİ KÜÇÜK EYLÜL MESELESİ '' 


Küçük bir meseleye benzeyen aşk filmi beklentisi ile gitmiştim. Oysa büyük alkışı haketmiş! Hiç de küçük bir meseleyi anlatmıyor. Vizyonda çok yeni olduğu için konu hakkında bilgi vermeyeceğim ama sıradan bir aşk filmi olmadığını, sürekli '' Ne olacak? '' beklentisi ile seyredeceğinizi söyleyebilirim.

 

Tatilde olduğum için bol bol sinema keyfi yapabildim. Ne güzel de filmler vardı vizyonda. 


Size önce UMUT IŞIĞIM filminden bahsedeceğim. (Tabii     seyretmeyenler için detay vermeyeceğim.)


Jennifer Lawrence'a EN İYİ KADIN OYUNCU Oscar ödülünü kazandıran bu film en iyi filme de 8 dalda adaydı aslında. Yılların oyuncusu Robert De Niro'nun da hatırı sayılır bir rolü var filmde. 



Günlük yaşamda kimin normal kimin arızalı olduğunu sorgulayan ancak hiçbir şeyin de göründüğü gibi olmadığını vurgulayan kendi takıntılarımızla bir kere daha yüzleştiğimiz keyifli bir film.



Sevdiğimizden vazgeçememek de bir takıntı mıdır ? Vazgeçilemeyen nedir aslında ? Yoksa vazgeçemeyiz derken başka güzellikleri mi ıskalıyoruz ?


                             

İkinci film Jessica Garner'in başrolde oynadığı Timothy Green'in sıradışı yaşamı.





Gerçekten sıradışı bir öykü var filmde. Ancak, anne-baba- çocuk üçlüsünü çok sevgi dolu ele almış. 

Aile denilen kavram biyolojik bağ gerektirir mi her zaman ?

Ya da sizi iyi anne-baba yapan şey nedir ?

Sinemadan ayrılırken kendi kendinize tekrarlayacağınız cümle şu oluyor '' Evet; sen hazırsan , arzu ettiğin her şey sana gelecektir ama önce hazır olduğunu ispatla ! ''  Sevgi dolu bir film...




Keyif Dolu Günleriniz Olsun...

Etiketler: , , ,

23 yorum:

  1. Ilki zaten listemdeydi gormek uzere, ikincisini senden ogrendim ilk, denk gelirsem kacirmam : ) sinema keyfini cok severim, TR de cok giderim ama Italyada dublajli oldugu icin daha az gidiyorum : ( Guzel bir hafta diliyorum ben de : )

    YanıtlaSil
  2. Tipik İtalyan ailelerini konu alan İtalyan filmleri de benim ilgimi çeker. Ferzan Özpetek ne güzel anlatır filmlerinde.Yorumunuz için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. İkisi de listemde vardı demek ki kesin izlenecek nasıl yetişeceğiz bu filmlere kitap kulelerine bilmem:))

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel keyfiniz yerinde olsun da siz yetişirsiniz...

    YanıtlaSil
  5. Umut ışığımı bir türlü izleyemedim ama gerçekten merak ediyorum en kısa zamanda izlemeliyim ki...

    YanıtlaSil
  6. Mutlaka kendinizden birşeyler bulacaksınız...

    YanıtlaSil
  7. cidden çok merak ediyorum bu filmi jeniffer lawrence'nin oscar'ından sonra bu merak daha da arttı, kadro da çok iyi robert de niro kötü birşey yapar mı zaten! izliycem en kısa zamanda:)))

    YanıtlaSil
  8. Jennifer arıza tipte çok başarılı gerçekten...

    YanıtlaSil
  9. Cafedeki performansı süperdi....

    YanıtlaSil
  10. umut ışığını izledim gerçekten çok güzel.diğeirnide izliyiciğimm=)
    canım güzel yorumun için teşekkür ederim öperimm

    YanıtlaSil
  11. Evet etkileyici bir sahneydi...aslında filmdeki arızalar hayatımızdaki arızalardı bence.yorumlarınız için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  12. Hemen izlemeliyim bu filmi,çok merak ettim.Listemde ilke yerleştirdim...Bu arada bloğunuz çok güzel,içine girdim çıkamıyorum..Yazılar çok hoş,sizi izlemeye aldım..Tanışmaya banada beklerimm..sevgiler..www.nurlumutfakta.blogspot.com..

    YanıtlaSil
  13. Cok teşekkur ederim nursen. Senin de harika blogun var .takipteyim

    YanıtlaSil
  14. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM TANITIMLAR İÇİN
    LİSTEME EKLİYORUM
    BU ARADA SİZİ ZİYARETE GELDİM
    HER ŞEY ÇOK GÜZEL

    YanıtlaSil
  15. Teşekkür ederim ziyaretiniz ve yorumunuz için .Bu filmler gerçekten keyifli.ben de cici blogunuzdayım

    YanıtlaSil
  16. ilk filmi sevdim,
    2.henüz izlemedim...

    YanıtlaSil
  17. İkincisi sıradışı bir olay fakat çocuk sahibi olma arzusunu aile kavramı içinde çok güzel vermiş. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  18. onlar tv ye gelene kadar oo oo

    YanıtlaSil
  19. Film gösterimleri Türkiye ile eş zamanlı mı ?

    YanıtlaSil
  20. Bence de keyifli olacaktır, emin olun...

    YanıtlaSil
  21. Petek Hanım özellikle '' Bİ KÜÇÜK EYLÜL MESELESİ '' beni çok etkilemişti baya bir şeyler bulmuştum kendimden paylaşımlarınız çok güzel takip ediyorum tebrikler Düğün Salonları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ziyaretiniz ve yorumunuz için Niyazi Bey, evet güzel bir filmdi, mesajları da netti!

      Sil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.