14 Şubat 2014 Cuma


Küçük bir meseleye benzeyen aşk filmi beklentisi ile gitmiştim. Oysa büyük alkışı haketmiş! Hiç de küçük bir meseleyi anlatmıyor. Vizyonda çok yeni olduğu için konu hakkında bilgi vermeyeceğim ama sıradan bir aşk filmi olmadığını, sürekli '' Ne olacak? '' beklentisi ile seyredeceğinizi söyleyebilirim.


Yönetmenliğini Kerem Deren'in yaptığı film Nil Karaibrahimgil'in '' Kanatlarım var benim düşmem '' şarkısı ile başlıyor ve enerji dolu Eylül'ün sıcaklığı anında seyirciye geçiyor. Bu rolde Farah Zeynep Abdullah çok gerçek ve çok samimi. İlk defa kendisini Julia Roberts'a benzettim bu filmde...

                            

Tekin rolündeki Engin Akyürek ise herzaman olduğu gibi 
(Objektif olamayabilirim, kusura bakmayın!) yine gözleri ile oynuyor, gözleri ile anlatıyor herşeyi. Filmin içine çekiyorlar ikisi de seyirciyi...



Vee final sahnesi...Sanki biraz gerilim filmi tadında, biraz şaşırtıyor ya da çok şaşırtıyor ama asla ağlatmayı hedeflemiyor.

Filmin çekildiği mekanlar Bozcaada olunca akan sular durmuş! Benim gibi bu ada hayranı iseniz zaten seyretmelisiniz. Görsel çekimlerin renkli ve cıvıl cıvıl olması Eylül'ün çekiciliği ile birleşince ortaya güzel bir film çıkmış derim ben ...

Her filmde bir söz bulurum akıl defterime yazacak. Bu filmde ise ''Kim olduğumuzu başkaları söyler bize!'' sözünü çok sevdim...



Keyif Dolu Günleriniz Olsun...

Petek Uluğ

Etiketler: , , , , , ,

18 yorum:

  1. Annemin aklına geldiğinde sıkça söylediği bir sözü hatırlattın. Onlara da dedesi söylermiş.
    'İnsanlar sürüyü parayla, insanı parasız güdermiş.'
    Keşke biraz daha ayrıntı verseymişsin.

    YanıtlaSil
  2. Canım daha bugün vizyona giren bir film olduğu için özellikle detay vermek istemedim. Film hakkında yazıdan çok, kendi görüşüm ve hissettiklerim olsun istedim. Malum aşk hikayesi ama her bir detay finali anlatabilirdi, e finali okuyunca sen düşün artık!!!

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh sevgili adsız yorumun yanlışlıkla silindi. Ama demişsin ki''Bu sektörde Engin gibi gözleri ile oynayan başka biri var mı? Harika bir oyucudur o!'' Kesinlikle katılıyorum size. Zaten filmi düşünmeden seyretmek istememin ilk nedeni Engin Akyürektir.Teşekkür ederim, tekrar özür dilerim...

      Sil
  4. Benim de merak ettiğim bir film. İki oyuncuyu da çok beğenirim. Sen övünce daha da ilgimi çekti. Umarım en kısa zamanda seyrederim.
    Selamlar ve Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak'cım ben de ikisini de çok beğenirim.Objektif seyretmeye çalıştım. Blogda yazınca daha bir sorumluluk gerekiyor. Ama ilgiyle seyrettiğimiz yabancı film örneklerinden hiçbir eksiği yoktu!! Teşekkür ederim...

      Sil
  5. Son zamanlarda çok başarılı Türk filmlerinin vizyona girmesinden ve beğeni almasından çok mutlu oluyorum. Senin tavsiyenle bu filmi de seyretmeye çalışacağım Petekcim. Çok güzel yorumlamışsın. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film çıkışı minik bir röportaj bile yaptım Juliette!Yani ben mi beğendim acaba çok diye! Ama beklentimin üzerinde geldi belki de ondandır! Öyle doğal ve samimi oynamışlar ki evet artık Türk filmlerinin de adı var!! Teşekkür ederim...

      Sil
  6. Sen deyince farkettim Julia Roberts benzerliğini, şaşırtıcı gerçekten de :)
    Ben de çok merak ediyorum filmi, gitmem mümkün gözükmese de, evde izleriz çıktığında dvd si artık...
    Hem de ne yakışıklı aynı zamanda Engin Akyürek di mi ;)

    YanıtlaSil
  7. Esen'cim İnan ikisi de çok güzeldi! Yani tam rollerinin hakkını vermişler! DVD çıkınca kaçırma! BİR DE FARKLI İLERLEYEN BİR HİKAYESİ VARDI! Çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  8. Finalde aglatmayi hedeflemiyor fikrinize katiliyorum cok guzel bir tespit gercekten.bir de dans ettikleri anda calan bir sarki vardi gunlerdir dilimde ama bulamiyorum biliyor musunuz acaba

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim ziyaretiniz için. Demek siz de aynı şeyi düşündünüz! Dansın adı için tekrar size döneceğim hatırlarsam!

    YanıtlaSil
  10. cyndi lauper - girls just want to have a fun :) Sene 84'ten kalma cok guzel bir $arki ;)

    YanıtlaSil
  11. cyndi lauper - girls just want to have a fun :) Sene 84'ten kalma cok guzel bir $arki ;)

    YanıtlaSil
  12. Harikasiniz tesekkürler.Ziyaretlerimi sıklandiracagim artik :)

    YanıtlaSil
  13. merhabalar bende yeni izledim ve gerçekten beğendim merak ettiğim şey ise yabancı şarkı ama yukarıda yazdığınız parça değil bakttım lütfen yardımcı olursanız sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ziyaretiniz için... Şarkıyı hatırlamıyorum ama bir araştırayım sizin için...

      Sil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.