14 Temmuz 2013 Pazar


Yaz demek keyif detaylarımın arttığı mevsim demektir demiştim ilk bölümdeki yazımda. Aslında keyif almanın hiç yazı, kışı olur mu?
Olmaz tabii mevsimi; yaz günü kışı, kış günü yazı da yaşayabilirsiniz. Her şey size ve yaşadıklarınızı yorumlamaya kalmıştır...

Bugünlerde Aliler'in, Ethemler'in anneleri yazı mı yaşıyorlar sanki ? Hayır ! Kışı, hem de ne kış karakış ! Blogum madem keyfin paylaşıldığı bir dükkan, girmiyorum artık yüreğimin yangınlarına, bir anne olarak onlardan adeta özür dilercesine paylaşıyorum keyf-i detaylarımı...


Kışın kestane keyfi neyse, yazın da mısır öyle keyiftir benim için. Haşlanmışı ayrı, közlenmişi ayrı lezzettir. Hiç bakmam GDO luymuş, değilmiş. Ne yapayım seven iyi günde de, kötü günde de sever, yani koşulsuz sever !..Diğer yediklerimizde yok mu GDO sanki ? İlk sırada patates GDO lu ! Buyrun bakalım...


Yaz demek, Ege'nin doğal otları ve el yapımı ürünlerinin satıldığı pazarlar demektir. Vakit de müsait olunca, keyifle dolaşırım. Gezdiğim pazarları da sizlerle paylaşırım zaten...

                     

İzmir'i vapurdan seyretmek demektir yaz...Sıcaktır ama çok daha keyiflidir Kordon'dan uzaklaşırken, Karşıyaka'ya kavuşmak...

                             Alaçatı - Hacı Memiş Mahallesi

Yaz demek şehrin AVM lerinden, Kafelerinden kaçıp, salaş yerlerde, gerçek ve doğal kahvelerde nefes almak, soluklanmak demektir...


              Güneş batarken fotoğrafını çekebilecek enerjiyi bulabilmek demektir. Yani; güneşi görebilmektir...
       

Sokaklarda bol bol gelin görmek demektir. Düğün mevsimi yazdır ya, ne keyiflidir yaz gelini olmak...( Yok yok her mevsim güzeldir gelin. ) İşte Alaçatı sokaklarında converse giymiş bir gelin !


Yaz demek saçıma bir çiçek kondurmak demektir...



Keyif dolu hüzün yoksunu günleriniz olsun...




Etiketler: , , , ,

4 yorum:

  1. Çok doğru aslında keyif almanın yazı kışı olmaz, sadece yaz-kış keyif maddelerinde değişiklikler olur o kadar :)
    Fotoğraflarınız çok güzeldi. Tabii daha çok, böyle bir liste oluşturmuş olmanız güzel :)
    Mısırı bende çok severim ve dediğiniz gibi, "yeme, yenmez.." gibi bir sürü şey söylense de mısır hakkında, uygulamaya kalktığımda bir bakıyorum sadece mısır değil ki, elimde yiyecek hiç bir şey kalmıyor :)
    Ah o saçınızdaki çiçekte ne hoş olmuş, zaten sizin görünüşünüzle yaşınızı hiç oturtamıyorum, doğum tarihinizde bir yanlışlık olmalı kesinlikle :)
    Sizinde gününüz, günleriniz keyif dolu olsun, hüzünlere rağmen canlanabilecek bir enerjiniz de hep olsun kenarda..

    YanıtlaSil
  2. Yine mest ettin beni, Zeynep'cim. İnan bir keyifleniyorum yorumlarınla...1) Mısırı bile bile bir tek ben mi yiyorum acaba diyordum,(bazen de kızıyorum kendime!) ne yapayım ,seviyorum. ama sen de içimi rahatlattın...2) Yaşım ile ilgili iltifatına mest olmamam mümkün değil 3) Çok doğru ne güzel demişsin, hüzünlere rağmen canlanacak enerjimiz olmalı. İşte yere yatıran da, ayağa kaldıran da hep o enerji ! Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. yaz cıvıl cıvıl zaten e bir de fotoğraflarla daha kamçılanıyor vallahi insan, elinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim, sevgili adsız.Hepimimzin enerjisi yerinde olsun...

    YanıtlaSil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.