24 Temmuz 2013 Çarşamba


Renklerin bir dili olduğuna ve insan (Hatta tüm canlılar) üzerinde psikolojik etkisi olduğa inanırım. Bazı insanların ise renkleri vardır, kendilerine ait.

O renk o kişiye çok yakışır, onunla bütünleşir. Birbirlerini tamamlarlar adeta...Bazen de giydiğimiz kıyafetin rengi, gün boyu enerjimizi etkiler. Bulunduğumuz ortamdaki dekorasyonun renk tonları da ruh halimizi değişime uğratır. Yani; renklerimiz hayata bakışımızdır aslında. Kimi zaman beyazdır rengimiz, kimi zaman siyah.Bazen de rengarenk.   Ama önemli olan her renge girebilmek, her renkle uzlaşabilmektir. Örneğin ben; ''Kullanamam'' dediğim birçok rengi daha sonra bayılarak kullanmış, ya da '' Aa burada siyah olur mu, hiç?'' dediğim bir şeyi siyaha pek yakıştırmış biriyim...
Yaz sebebiyle olsa gerek her daim sevdiğim beyaz bir numara şu aralar. Arınmadır, yaz ferahlığıdır. Ancak, bugün günlerden KIRMIZI benim için.Neden bilmiyorum birden kırmızı bir enerji verdi. Zaten sevdiğim bir renktir, gelinciklerimin rengidir, bayrağımın rengidir, aşkın rengidir nasıl sevilmez ki ? Ve yaz ortası kırmızılara bürünesim geldi birden...Yani; ''Benim adım kırmızı '' oldum, kısacası...



                                          Kırmızı farktır...






                                     Kırmızı göz alıcıdır...


                                                 Kırmızı starların rengidir...




                                        Kırmızı cazibedir...








                                     Kırmızı heyecandır...



                                    Kırmızı neşedir...


Yaşama heyecanınızı ve neşenizi kaybetmeyecek kadar KIRMIZILAR olsun hayatınızda derim...Ben de hepsini giymiş kadar oldum zaten...







Keyif dolu, renkli günleriniz olsun...



Etiketler: , , , ,

2 yorum:

  1. Harika bir renktir kırmızı benim için de. her daim enerji dolu olmamı sağlar, bazen yorar elbet ama çok uzun süre ayrı kalamayacağım tek renktir.
    Elbiselere bayıldım seçimler çok güzel olmuş. Geçen yaz kuzenimin düğününde bende kırmızı saten elbisemle göz kamaştırmıştım, tekrar giymek istedim şimdi ;)

    YanıtlaSil
  2. Çok haklısın, fazlası yoruyor değil mi? Ama uzak kalınca da aranan bir renk...Özellikle kırmızı bir saten elbise müthiş ! Sevgilerimle teşekkürler...

    YanıtlaSil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.