12 Temmuz 2013 Cuma


Yaz günü her yer bembeyaz olmaz tabi. Geçen gün çocuk olmak istemiştim ya. Bugün de bembeyaz... Kar gibi, tertemiz, zaten yaz günlerine de ne yakışır beyaz. Aslında zamansızdır beyaz.

Eşitliktir beyaz, dengedir beyaz. Sizlerle ilk tanıştığımda karakışa inat siz bembeyaz olun diyerek bir post hazırlamıştım. Ama şimdi kıyafetler değil de etrafım bembeyaz, aydınlık, ferah olsun istiyorum. Deniz dalgalarının köpükleri kadar beyaz...

















Keyif Dolu Aydınlık Günleriniz Olsun...

Etiketler: , , , ,

9 yorum:

  1. Ne guzel icim acildi 6. Fotodaki mutfaga bayildimm :)

    YanıtlaSil
  2. Evet Tuğba'cım benim de favorim o mutfak oldu...Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Beyaz huzur veriyor insana. Sanırım en güçlü renktir beyaz.
    Bizim odamızın bir köşesinde kahverengi şifonyer vardı, aslında büyük kaba bir şeyde değildi ama Ablamla benim gözüme öyle kaba görünüyordu ki ve ortalığı kapatıyormuş ayağımıza dolanıyormuş gibi hissediyorduk, ne atabiliyoruz nede sevebiliyoruz. Sonra bir gün aldık onu bembeyaz yaptık boyadık her yerini. Şimdi sanki o orada hep duran şifonyer değil daha küçük daha kibar daha başka bir şey gibi, var mı yok mu belli bile değil, nasıl sevimli nasıl minik :)
    Evet Beyaz gerçekten çok güçlü bir renk :)
    Etrafımız beyaz olunca içimizde beyaz oluyor hemen.
    Bu fotoğraflarda muhteşem, günün şu saatinde öyle güzel oldu ki, teşekkür ederiz :)

    YanıtlaSil
  4. Beyaz dekorasyona bayılırım!

    YanıtlaSil
  5. Ben bir toprak burcu olarak toprak renklerini sevsem de beyazın bir ayrıcalığı vardır...Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  6. Zeynep'çim yaptığınız o beyaza dönüştürme çalışmasını ben de hep yapmayı düşünürüm. ELLERİNİZE SAĞLIK. Demek elinden öyle güzel işler geliyor. Herkes de beceremez ! Hep beyazlarda, ferahlarda kal. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel ,keşke evdeki herşeyi beyaza boyayabilsek.

    YanıtlaSil
  8. Ne kadarda güzel ve huzurlu görünüyor...
    Ruhumuzda kalbimizde hep böyle güzel ve huzurlu kalabilse keşke...

    YanıtlaSil
  9. Evet Sevil Hanım bende de bu aralar herşey beyaz olsun hissi var. Teşekkür ederim ziyaretinize...

    YanıtlaSil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.