3 Temmuz 2013 Çarşamba


Başrollerini   Barbara Streisand ve Seth Rogen'ın paylaştığı '' Annemle yolculuk '' filmi komedi türünde olmasına rağmen tam klasik bir  anne-oğul ilişkisini anlatan hatta
zaman zaman Türk anne modelini gördüğüm, duygusal anlatımlı, yol hikayesini konu alan 2013 yapımı bir film.


Barbara Streisand' ı sinemada seyretmek ayrıca bir keyif, '' Bir yıldız doğuyor '' daki star olmasa da hala oyunculuğu etkileyici ve çok güzel ! Yani; filmi tek başına götürüyor.

Yetişkin oğlu ile beraber 8 gün süren bir  yolculuğa çıkıyor. Oğluna düşkün olan annenin yarattığı komik durumlar kadar, oğlunun annesiyle ortak paylaşımlarını yıllar sonra keşfetmesi de filme renk katıyor. Erkek annelerinin filmi izlerken biraz da kendi hallerini seyredecekleri türden bir film. (Ee,  benim de dikkatle seyrettiğim sahneler oldu, tabi !)


Filmin son sahnesinde yatan gerçek de seven bir kadın için olabilecek en hoş sürprizdi , çok etkilendim. Hem de yıllar sonra ortaya çıkan bir gerçek !


Bir film içinden hoşuma giden sözleri çıkartmayı da çok severim tıpkı kitap okurken yaptığım gibi altını çizerim...

Bu filmin incileri :

'' Çocuğunun sana sevdiğin birisini hatırlatmasını istersin...''

'' Olması gereken şey olur...''


Keyif Dolu Sinema Günleriniz Olsun...

Etiketler: , ,

8 yorum:

  1. Ne güzel anlatmışsınız, bir an önce izleme isteği oluştu içimde :) Yazdım not defterime.
    Teşekkür ederiiiiz :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Zeynep'cim. Seyredersen, paylaş benimle ...

    YanıtlaSil
  3. Poster herşeyi anlatıyor! :) sanırım bu filmi seveceğim. İzlenecek filmler listesi nerdeyse haftada 3 fil izlememize rağmen galiba hiç bitmeyecek. Bu arada instagramda beni eklemenize çok sevindim. Michael'ın resimlerine bayıldım!Bu arada blogta yorum yazmayı kolaylaştırmak için değişiklikler yaptık. Dilerim artık yorum yazmak daha kolay olacak.

    YanıtlaSil
  4. Blogum var ama hala teknik yetersizliklerim de var Sinem'cim, Uzun bir süre sana yorum yazamıyorum diye kıvrandım neyse instagram da da buldum yoksa hergün Sinem bugün ne yaptı diye merak ediyordum! Keyifle takip ediyorum canım...

    YanıtlaSil
  5. Basit anlatımlı ama keyifli bir film. Teşekkürler uğradığın için...

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Petek. ne iyi olmuş önermişsin bu filmi. Dün akşam keyifle seyrettim. hem düşündüm hem eğlendim. yanında pizza ile tam bir sinema şöleni oldu benim için :)) çok teşekkürler paylaşım için..

    YanıtlaSil
  7. Çok mennun oldum juliette. Keyif ortaklığımız da harika ! Çok anlamlar yüklenmeyecek bir film de olsa ben yine de keyifli şeyler çıkarttım. Teşekkürler...

    YanıtlaSil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.