5 Temmuz 2013 Cuma



Mevsim yaz olunca, keyif detaylarım daha da  artıyor sanki ! Sadece yaz olması değil; tatil olması, çalışmaya ara vermiş olmam ile alakalı bir durum belki de...


Vitrinlerdeki renkler daha bir renkli görünür.


Bu sezon turuncu ve pembe kombinasyonuna bayıldım. Olmaz gibi gelirdi halbuki.

Sofralarım daha çok  yemek çeşitleri ile dolar, daha bir  keyif alırım, hiç üşenmem uğraşırım.


Bahçeden, balkondan içeri girmek istemem. 


Hiçbir mevsim vazgeçemediğim kitap ve dergilerimin sayıları artıverir birden. Seyredebildiğim filmler artar.


Yazlık aksesuarlara bayılırım. ( Yok yok onlara her mevsim bayılırım ! )


Bol bol limonata içer, misafirlerime ikram ederim.


Bahçemden günbatımı daha anlamlı gelir ..




Çivit mavisi gözüme daha bir güzel görünür.






Keyif Dolu, Anlamlı Günleriniz olsun...

Etiketler: , , , , , ,

10 yorum:

  1. Selam! Tüllü hamağa bayıldım. Fotoğraflar ve paylaşım harika. İyi eğlenceler...

    YanıtlaSil
  2. Sağol Başak'cım. Keyf-i paylaşım işte...

    YanıtlaSil
  3. okudukça ben de yaşıyorum tüm bu güzellikleri. lütfen daha fazla bodrum havası gönderin buralara. keyf-i takip işte :))

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Juliette, ne güzel demişsin, keyf-i takip, bayıldım. Tabi takip dediğin keyifli olmalı ! Sizde Bodrum özlemi varken bende de İstanbul hasreti başladı ,iyi mi ? 3-4 ayda bir İSTANBUL'UM tutar benim de...Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Ahhh İstanbul, İstanbul'um bu aralar çok üzgün çok süzgün maalesef :((
    Evet çok samimice söylüyorum çok keyif alarak takip ediyorum yazılarını, dozaj gayet iyi :) İstanbul'a geldiğinde mutlaka görüşmek isterim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. İstanbul'un hiç neşesi yok,evet Juliette, aklım,kalbim orada,elim kulağım haberlerde...Ama o her şeye rağmen dimdik duruyor...Motive eden,samimi yorumların da aynen istanbul gibi keyifli,çok teşekkürler ...

    YanıtlaSil
  7. çivit mavisinin önüne ne kadar çok yakışmışsınız :)

    YanıtlaSil
  8. Sevgili adsız, çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  9. Diyorum ki yaz gibisi yok efenim, çakıldık kaldık İstanbul'da :)

    YanıtlaSil
  10. Evet, çok haklısınız Yaz mevsiminin ayrı bir enerjisi var. Ancak ben de İstanbul'u çok özledim ve sizin özgün yazılarınız ile hasret giderdim hep. Teşekkürler.

    YanıtlaSil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.