24 Ocak 2015 Cumartesi


Yaratıcı olan insanların özellikleri incelendiği  zaman ortaya çıkan sonuçlar oldukça ilgimi çekti benim. Yaratıcılığın ayrı bir meziyet ve özel bir kabiliyet olduğu düşünürüm. Ancak sonuçlara bakarsanız, çok da farklı özelliklere sahip oldukları kanısına kapılmadım, açıkçası! Ben de sizinle paylaşayım dedim. Bakın bakalım siz de yaratıcı birisi misiniz?


YARATICI İNSANLARIN ÖZELLİKLERİ

- Çok çabuk sıkılırlar

-  Risk almayı severler

- Sıradışı davranırlar

- Kalplerinin sesine kulak verirler

- Çok hata yaparlar

- Kurallardan nefret ederler

- Bağımsız hareket ederler

- Fikirlerini sürekli değiştirirler

- Farklı olmaya odaklıdırlar

- Hayalleri büyüktür

İşte böyle olurmuş yaratıcı insanlar. Ya siz?


Keyif Dolu Günleriniz Olsun

Petek Uluğ

Etiketler: ,

17 yorum:

  1. tüm söyledikleriniz bende de var hatta bir işi başlayınca istediğim sonuca hemen ulaşmak isterim. Ulaşamazsan sinir olur o işi bırakırım. BU durum sadece bana has bende bir sorun mu var diye düşünürken demek ki normal bir davranış mış :) rahatladım... ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim, zamanla sonuca ulaşmadan bırakmayacaksınız...Sadece sabır!TEŞEKKÜRLER...

      Sil
  2. Yazdıklarınız tamamen beni anlatıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel! Yaratıcılığın tüm özellikleri mevcut sizde.Teşekkürler.

      Sil
  3. Merhaba Petek Hocam,öncelikle çok sahip olmayı arzu ettiğim bir özellik olup son madde dışında hiçbiri bende yok,hayallerim hep bana göre büyük olmuştur olmayan özelliklerimle nasıl başarırım bilmem ama belki birgün hayatımda kırılma noktası olur kimbilir:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şenay Hanımm, hoşgeldiniz...Hayalleriniz var ya yeter işte! ONLAR OLMASA zaten diğerleri yarım bence! Teşekkür ederim...

      Sil
  4. Çok fena. Aşırı aşırı uyan yanları var. :S Çok çekiyorum, çokk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Safiye'cim sen zaten çok yaratıcısın, o belli yazılarından da!

      Sil
    2. Üretken , dahi insanlar çabuk sıkılır / ve Herdaim yeni projeler peşinde koşarlar. Kova burcu kadını bu kategori de ön sıralar da sanırım..😎😎😎

      Sil
    3. DAHİLERİN BURCU KOVA BURCUNUN TAM ÖZELLİKLERİ EVET; SEVGİLİ AKLI SELİM! BENCE SİZ DE ÇOK YARATICISINIZ! DİZELERİNİZ, CÜMLELERİNİZ, ÜRETKENLİĞİNİZ. TEŞEKKÜRLER...

      Sil
  5. Sadece ''Fikirlerini sürekli değiştirirler'' uymadı. Diğerleri aynen mevcut.
    Teşekkürler Petek Hanım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstikrarlı olmak, inandığına devam etmek de çok güzel, harika!. Teşekkür ederim...

      Sil
  6. harikasinız vallahiiiiiiiiii

    YanıtlaSil
  7. yaratıcılığım vardır.ama şimdi bir boşluk yaşıyorum.ne yapacağımı henüz karar veremedim.bir yığın hayallerim var ama hepsi de biraz finans a bağlı.umarım gerçekleşir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız, ama girişimci ruhunuzu kaybetmeyin, karar verin ve devam edin. Tam olarak bilemiyorsanız da mutlaka sizi mutlu edecek ve para kazanmanızı sağlayacak bir birikiminiz vardır sizde!

      Sil
  8. maddelerin hepsi bana uyduğuna göre galiba yaratıcım :))

    bu arada benim de yeni bir blog'um var. yorumlarınızı ve desteklerinizi beklerim. :))

    thestyledigger.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretiniz ve yorumunuz için çok teşekkür ederim. Size de hayırlı, uğurlu yayınlar olsun...

      Sil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.