20 Ekim 2013 Pazar


Kış mevsimi geliyor diye içimden gizli gizli sevinç duymamın sebebi belki de tam kışın ortasında dünyaya geldiğim içindir! Gizli gizli dedim çünkü; ben kendime bile itiraf edemiyorum; öyle ya yaz, güneş, deniz, kum, balkon, bahçe keyfi dururken kışın soğuğu, yağmuru, çamuru sevilir mi? 

Tamam bahara, yaza diyecek bir sözüm yok...Yaz günlerinin keyfi nerede var? Ama kışın soğukluğundaki o sıcaklığı yabana atamam ben...

Baktım günlerdir instagramda kışlık keyiflerimi paylaşıyorum. Demek ki dört gözle bekliyormuşum bugünleri! Şöyle bir sıraladım kışlık keyf-i detaylarımı tıpkı yazın sıraladıklarım gibi...Yani Vivaldi'nin 4 mevsimi gibi sıralanmalı bütün keyifler ardı ardına...Her mevsimin keyfini çıkarabilmeli, bulabilmeli birşeyler...


Böyle bir kuzineye sahip olmak zor olsa da kışın üstünde çay demlenen bir kuzine...

                                                  

Renkli eldivenler, kaşkollar, şapka ve bereler...

                              


                                   

Koltuk, kanape şalları (throwlar) ...


Yağmur yağdığı zaman tam bir kurtarıcı olan, renkleri ile de cıvıl cıvıl bir görüntü veren yağmur çizmeleri...


Üzeri kış, kar, çam,geyik motifli yünlü kazaklar...


Pufidik ev çorapları ve terlikler...






Gri kış günlerinde renkleriyle içimi açan ve kıyafete şıklık kattığını düşündüğüm şemsiyeler...


Hasretle beklediğim kestane...


Her mevsim sevsem de kışın sıcak sıcak içilen tavuk sulu, bol karabiberli çorbalar...

                                             

Mısırın yazın patlamamışı, kışın ise patlamış olanı...

                                 

    Salepin gerçek olanı...

                                 

Çok sevdiğim çaya eklenen kışlık baharatlar...

                                 

Yemek için olmasa da! mutfağımda dekoratif amaçlı kullandığım narlar...

                                   

Bolca kullandığım mumların artık yanabilir olması...


             

Veee tabii mevsimin ''Happy Day '' i Yılbaşı...

Bakın ne çok varmış keyf_i detaylarım kış için...

          



Keyif Dolu Sıcak Kış Günleriniz Olsun...







































Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , ,

12 yorum:

  1. Resimler ve yazınız içimi ısıttı.Dilekler ve istekler aynı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh blog adınızı gördüğümde içim ısınan pamuk şekeri çok teşekkür ederim...Vardır ortak noktalarımız eminim...

      Sil
  2. Yılbaşına daha varrr.Önümüzde bizde kutlanmasa da :Cadılar Bayramı,balkabaklarını oyma günü bulunuyor.Onlar daha eğlenceli,şimdilikk:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balkabağını da ayrıca çok severim zaten. Yani; eğlencesi bol baksana kışın. Teşekkür ederim, canım...

      Sil
  3. Yine harika fotoğraflar,yine insanın enerjisini yükselten bir yazı,ellerinize sağlık,keyifli bir kış olsun inşallah, sevgiler ( Ceren - dmrcrn )

    YanıtlaSil
  4. Mersin'de kış ne kadar yaşanır bilmiyorum ama sen ve ailen kış zorluğunu yaşamadan keyfini yaşayın...çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Petek içim ısındı paylaşımınla. Görseller, yazılar beni kapıdaki kış mevsimi için nasıl motive etti bilemezsin. İlkbahar çocuğu olduğum için kış bana fazla soğuk gelse de sayende kıpır kıpır oldum. Kendimi şimdiden sıcacık kuzinede kestane kebap yaparken hayal ettim bile. Sayende hazırım :))

    YanıtlaSil
  6. Kışın belki de soğukluğunu ve griliğini böyle yok edebiliyorum.Renkler, keyifler katarak...Bu da hoşuma gidiyor...Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  7. ayy kışın sıcaklığını hiç bir yaz gününe değişmem ben :) bir de sizi ve yazılarınızı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh sevgili adsız bilsem kimsin ? Ama çok teşekkür ederim sıcacık yorumunuz için...

      Sil
  8. Yaşamak her mevsim güzel, ama kışın başka bir güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ne güzel, her mevsimi yaşamaya değer görmek, görebilmek...

      Sil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.