7 Aralık 2013 Cumartesi


Öğrencilerim ile yaptığım sohbetleri, onların sorunlarını zaman zaman sizlerle paylaşmayı seviyorum. Zaten ben dert, sıkıntı dinlemeyi çok seviyorum. Onlar yani üniversiteliler her dönem toplumun en hassas kesimi oldular. Hep birşeyler söylemek ve konuşmak istiyorlar. Hani bir dokun bin ah işit, türünden! Hele ders esnasında hiç dokunmamaya çalışırım onlara, hazırdırlar hemen dökülmeye. Neyse; işte bu konulu yazımı HaberEgeli.com'da yazdım ilk. Ama benim sevgili blogum, yani dükkanımda paylaşmazsam olur mu, olmaz!

http://www.haberegeli.com/petek-ulug@universite-ogrencilerime-sordum-yazisi-291.html#.UqBLn2-_hc8.facebook



Keyif  Dolu Günleriniz Olsun...

Etiketler: , ,

4 yorum:

  1. Sevgili Petek'ciğim,
    Verdiğin emek ve disiplinli çalışmanın karşılığı bu güzel haber için kutluyorum. daha nice güzel yazılarını ve haberlerini paylaşman dileğiyle.

    YanıtlaSil
  2. Yine keyiflendirdin beni Belgin'ciğim. Senin görüşlerin, yorumun çok önemlidir benim için! ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM...

    YanıtlaSil
  3. Harikasın Petekcim, hemen tıkladım bir çırpıda okudum. Öğrencilerin çok şanslı! Galiba kuzenim senin öğrencin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, Sinem'cim. Öğrencimiz ise merak ettim, haberim olsun canım...

      Sil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.