23 Nisan 2013 Salı



Bugün bayramların en sevimlisi, en şenliklisi. Bugün hepimiz çocuğuz sanki ! Çocukluğumuzun bayramları kalmadı belki ama bu ülkede çocuklarımıza hediye edilen bir bayram var!. 

Ne mutlu büyüdükçe çocuk kalabilen biz büyüklere!

Ne mutlu içindeki çocuğu hiç kaybetmeyenlere! 


Çocuk denilince hemen aklıma gelen Cahit Sıtkı Tarancı'nın çok sevdiğim bir şiirini çocukluğunu hatırlamak isteyenlerle paylaşıyorum, ama sonra da bir iki sorum var sizlere !


ÇOCUKLUK

Affan Dede'ye para saydım,
Sattı bana çocukluğumu.
Artık ne yaşım var ne de adım,
Bilmiyorum kim olduğumu.
Hiç bir şey sorulmasın benden;
Haberim yok olan bitenden.
Bu bahar havası, bu bahçe;
Havuzda su şırıl şırıldır.
Uçurtmam bulutlardan yüce,
Zıpzıplarım pırıl pırıldır.
Ne güzel dönüyor çemberim
Hiç bitmese horoz şekerim.

CAHİT SITKI TARANCI


Siz de istemez miydiniz hayatınızda bir Affan Dede olsun ve size çocukluğunuzu birkaç saatliğine satsın ? 

İstemez miydiniz kim olduğunuzu unutup, sadece oyuncaklarınızın derdine düşmeyi ?

İstemez miydiniz '' Ama ben çocuğum, bilmem ki !'' demeyi ?



Keyif Dolu Bayram Günleriniz Olsun...

Petek Uluğ

Etiketler: , , , ,

4 yorum:



  1. Sevgili dostum;tanıdığıma mutlu olduğum güzel ve çok cici bir bireysiniz...Horoz şekeri beni çocukluğuma uçurdu...Bilir misiniz ben .içimdeki çocuğu çok seviyorum ve geçen yaz sahilde uçurtma bile uçurdum çocuklarla...))))

    YanıtlaSil
  2. Beni dost gören, sevgili misafirim yorumunuzla mutlu ettiniz beni...Horoz şekerinin tadı hiç kaybolmasın damağınızdan ve o çocukla birlikte uçsun uçurtmanız göklerde...

    YanıtlaSil
  3. İçimizdeki çocuğun hiçbir zaman kaybolmamasıdır dileğim. Çünkü içimizdeki çocuğun duygularını dışa vurması, sevinmesi, üzülmesi bir başkadır. Biz onsuz ne yaparız?
    Yine çok güzel bir yazı hazırlamışsın, içimdeki çocuk da ben de çok beğendik :))
    Eline sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Çok doğru, o çoçukla biz tamız aslında, biz o çocuk varken daha mutluyuz aslında..Teşekkür ederim, sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.