8 Nisan 2013 Pazartesi


İzmir'de Kordon keyfi yapmak istediğim  zaman uğranacak öyle yerler var ki hani ayrı bir yazı konusudur.
Ancak benim blogumun adına uygun olarak söylemem gerekirse uğramadan edemediğim bir keyif köşesi var Alsancak  Cumhuriyet Bulvarı'nda.

Burası GELENEKSEL EL SANATLARI VE KİTAP SATIŞ MAĞAZASI . Sıradan ya da illa alışveriş maksatlı gidilecek bir yer değil, çünkü Türkiye'yi adeta adım adım gezip şöyle geleneksel bir tur atmak isteyenlerin uğrayacağı bir mağaza. Eski adı DÖSİM olan ancak adını ve yerini değiştiren bu mağazada nadide el sanatı örnekleri görebilirsiniz. İstanbul ve Ankara'da da şubeleri var.Ben  burada en çok tasarımların  geleneksel ve modern birleşimini beğeniyorum.

Çeşitli Beykoz cam, İznik seramik, Anadolu El Sanatları, geleneksel kilimler, bakır aksesuarlar ve gümüş takı örnekleri
satın almak mümkün. (Konya'da bile böyle güzel elişi Mevlana Figürü çalışmaları bulamamıştım).Yurtdışı misafirleri için de tam bir hediye alışveriş merkezi !













Keyif  Dolu  Günleriniz Olsun...

Etiketler: , , ,

8 yorum:

  1. :):) BENIM GÖZÜMDEN KACMIS BUARAIS ILK FIRSATTA UGRAYACAGIM BANADA BEKLERIM SEVGILER :)

    YanıtlaSil
  2. Fırsatınız olunca uğrayın, sevimli blogunuzun takibindeyim zaten. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. Harika bir dukkan gercekten..
    istanbulda kapalicarsi, sultanahmet, pierre lotti civarlarinda da bu tarz dukkanlara rastlamak oldukca mumkun..

    YanıtlaSil
  4. Tabii Esin'cim İstanbul'da böyle yerleri bulma şansı daha fazla. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. Ankara'daki yerlerine uzun süredir uğramamıştım, bi ara uğrasam iyi olacak gibi...

    YanıtlaSil
  6. Önceki adı dösim olan bu mağaza Ankara'da harikaydı bir zamanlar...şimdi nasıl bilmiyorum Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar guzelll, tam benlikmis burasi:)

    YanıtlaSil
  8. İzmir'e gelirseniz, buyrun beraber gidelim...

    YanıtlaSil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.