21 Nisan 2013 Pazar


Yaz gelinleri hazırlıklarına hızla devam ediyorlardır, mutlaka. Ne kaldı ki şurada, o güzel günün gelmesine ! Hani demiştim ya, Sindirella olacaklar, gecenin yıldızı onlar diye.
Gelinlikleri paylaştım, şimdiiiiii sıra nikah masasına doğru ilerlerken, bir prenses edasıyla yürürken, masumiyetin simgesi olan duvak örneklerine. ( Külkedisinden beri hep prensesler masumdur da kraliçeler kötüdür, neyse konumuz o değil ! )

Duvaklar gelinliğin olmazsa olmaz parçasıdır, çünkü; gelinliği beyaz bir gece elbisesi şeklinden çıkarıp, gelinlik yapan esas duvaklardır. Saça kullanılan her aksesuar ve elde tutulan çiçek buketi zerafetini ve güzelliğini daha da öne çıkartır gelinin. 


Artık öyle şık ve gösterişli saç aksesuarları var ki eminim gelin adayları karar vermekte çok zorlanıyorlardır !












( Benim duvak modelim böyleydi ! )

Gelin buketlerinin gerçek çiçeklerden özel tasarlanması gelini doğal ve samimi gösteriyor.







O gün gelinleri en düşündüren konu ayakkabı model seçimidir. Rahatlık mı ön planda olmalıdır ? Yoksa şıklık mı? Hangisi daha önemli siz karar verin artık ?









Artık, yaz gelinleri ile ilgili yazı dizimin sonunda benim de yazacağım tek bir şey kaldı.  Nikah masasına doğru gidilen o kısacık yolun Binbir Gece Masalı'nda olduğu gibi upuzun, keyifli bir yolculuğa dönüşmesini dilemek...



Düğün pastası modelleri de ayrı bir yazı konusu olmalıdır aslinda !





O güne özel ve sizi özel kılacak bir parfüm de yakışmaz mı ?



NOT : 3 Ayrı post olarak hazırladığım ''Gelinler Düğüne Hazır mı ? '' yazılarımdan son yazımı tamamladığım gün bir nikah törenine katıldım.Tamamen tesadüfi olarak tabi ki. Ancak, salona girdiğimizde henüz bomboştu, kimse yoktu ve nikah masası şık bir şekilde hazırlanmış, gelin ile damadı beklemekteydi. Eşim ile birbirimize baktık, bir şey söylemeden, aynı anda koridoru geçip, yıllar öncesinde olduğu gibi yerlerimizi alıp, görevlilere fotoğraf çektirdik. (Hem de aynı yerde, aynı masada) Bunu da sizlerle paylaşmadan edemedim !



Keyif Dolu Yıllarınız Olsun...

Etiketler: , , ,

7 yorum:

  1. Ne kadar guzel ornekler secmissin her bir bolum icin. Bu resimleri gorunce insanin tekrar gelinlik giyesi geliyor, dugun mu tazelesek ne yapsak : ) O morlu bukete ve tuylu ayakkabiya ayri bir bayildim : )

    YanıtlaSil
  2. Tekrar teşekkürler sevgili Aylin. Aynı duyguları ben de hissettim hazırlarken. ve o ayakkabıya da bayıldım. Benim gelin ayakkabım sadeydi belki de ondan...SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  3. HARIKA SECIMLER BAYILDIM ELINIZE SAGLIK

    YanıtlaSil
  4. Kim olduğunuzu bilemesem de ben de ziyaretiniz için teşekkür ederim !

    YanıtlaSil
  5. resimleri görünce erken evlenmişim diye düşündüm.ya da ayrıntılara dikkat etmeden.tekrar gelinlik giyesim geldi birden:)

    YanıtlaSil
  6. Arife'cim biliyor musun ben hala gelinliğim keşke böyle mi olsaydı derim? 21 yıl sonra bile ! Ama eminim sana çok yakışmıştır...Teşekkürler, ziyaretin için!

    YanıtlaSil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.