12 Nisan 2013 Cuma


Geçen yazımda bahsettiğim gibi bu aralar şu sevimli keklere çok ilgi duyuyorum. Yani  CUPCAKE lere.

Aslında hiç de yeni değiller, çocukluğumuzda annelerimizin kağıtta pişirdikleri kekler bunlar. Ancak; mutfak sektörü öyle gelişti ki; sadece pişirmek değil, süslemek de bir sanat haline geldi. İşte oyuncaklara benzeyen bu minik kekleri sevmemin nedeni budur. Yani süslü püslü olmaları ! Yemelik değil de seyirlik biblolara benziyorlar. Bazıları ise tam bir sanat eseri ! Bakıyorum da son zamanlarda  bütün kutlama organizasyonlarında tam ortaya kuruluveriyorlar, renk renk...



 Bir de öyle süsleme malzemeleri var ki; insanın tepsi tepsi pişiresi geliyor ! Hatta kuleyi andıran, katlı katlı özel sehpaları bile var...



Ben de rengarenk (Puantiyeli, çizgili, silikonlu) kaplarını, şeker hamurlarını ve süslerini hazır ettim, şekillerini de belirledim. Bir tek pişirmek kaldı ! Tabii süslemeleri için yardım almam lazım...





















Michael ne beğenir böyle bir cupkek yapsam !






Bol Cupkekli Keyif Dolu Günleriniz Olsun

Petek Uluğ

Etiketler: , , , ,

6 yorum:

  1. canım neden yapamayasın ki? yeterki iste....

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel yorum böyle, teşekkür ederim Rümeysa'cım...

    YanıtlaSil
  3. PETEK'CİM İNSAN BUNLARI YEMEYE KIYAMAZKİ
    SEN DAHA GÜZELLERİNİ YAPARSIN
    HAYIRLI GECELER

    YanıtlaSil
  4. A evet çok doğru, İnsan yemeğe de kıyamaz bunları. Teşekür ederim. Keyif dolu bir haftasonu olsun sizlere de sevgili Seyyah...

    YanıtlaSil
  5. ayyy. hepsi çok şeker bunların,insan yemeye kıyamaz

    YanıtlaSil
  6. Aynen, biblo gibiler demiştim ya ...Teşekkürler Gülce

    YanıtlaSil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.