19 Nisan 2013 Cuma


Ben özel günlerin kutlamalarına bayılırım. Bu amaçla yapılan her bir kutlamayı törene çevirmeye de bayılırım. Benim için düzenlenmesine hiç gerek yok, yani beklemem öyle bir şey; ancak; ben organize edeyim ya da detaylarla uğraşayım pek severim.
Bu tür kutlamaların, pozitif enerji yarattığına, birlik ve beraberlik bağlarını güçlendirdiğine inanırım da ondan...Tabii sadece gösteriş maksatlı yapılmıyorsa, içten ve samimi ise...Kişiye ya da kişilere belki de o anlara verilen değer ve kıymettir aslında... Belki de minik bir tepsi içinde, kahve fincanının yanında çikolata dolu bir  kaseyi dantele sarıp vermektir bu tören. Yani o kadar minik ama anlamlı e biraz da süslü...




Geçenlerde bu amaçla bir arayış içindeyken parti organizasyonlarını meslek haline getirmiş, işini büyük  keyifle yapan, yaptıkça yaratıcılığını ortaya çıkaran ve İzmir'de marka olmuş parti organizasyon firması Lily's Boutique Design'ın sahibi Ece Özmen Bilginer ile tanıştım.  Ve anladım ki kişi yaptığı işe sadece bilgi anlamında değil, kişiliği ile de yakışmalıdır. Ece ürettiği cici işler gibi kendisi de çok cici biri. Tam benim keyif dükkanıma uygun (Yani bloguma demek istedim !) yaptığı organizasyonlar, tasarımlar ve el emeği üretimleri. Hem de uzun yıllardır bu alanda çalışmıyor, çok farklı bir işi varken , karar  verip yüreğinin götürdüğü yere gidiyor. Belki de bu nedenle de çok sevdim ve takdir ettim Ece'yi. Keşke herkes keyif aldığı işi yapabilse ve yüreğinin götürdüğü yere korkmadan gidebilse...Ece'nin ünü artık İstanbul'a da ulaşmış ve tanınan markalarla çalışır hale gelmiş...Hatta İzmir'den İstanbul'a günlük siparişler bile yolluyormuş...



Kına Keseleri


Onunla yaptığım keyifli sohbeti de sizlerle paylaşmak istedim.

Peteğin Keyif Dükkanı : Ece, ne zamandan beri bu keyifli işle uğraşıyorsun ?

Lily's Boutique Design : 2 yıl oldu. Fakat, bu işe başlamamın çocukluğuma kadar giden mazisini, hayalini ve çalışmalarını sayarsak, hep vardı demem gerekir.


Peteğin Keyif Dükkanı : Zaten o ilgi olmasaydı böyle bir işe yönelemezdin. Ancak, profesyonel olarak yapmaya nasıl karar verdin ? Çünkü farklı bir alanda çalışıyormuşsun öncesinde.





Lily's Boutique Design : Birçok kişi gibi ben de üniversite sınavı yönlendirmesiyle aldığım eğitim sonucu iş hayatına başladım ve İzmir Yaşar Üniversitesi'nde Avrupa Birliği Merkezin'de Müdür Yardımcısı olarak görev yapıyordum. Fakat insanın içinden gelen, herşeyi yenileştirmek, hep yeni bir şeyler yaratmak, sevdiklerine sürprizler hazırlamak, farklı olan tasarımlara ilgi duyup hayata geçirmek ve kendi tasarımlarımı paylaşma isteği artık müthiş bir tutkuya dönüşmüştü. Yani bir noktaya kadar ertelenebiliyor, onu gördüm ve her zaman ismi Lily ile ilgili olan bir hayalim vardı. (Lily benim herşeyim olan köpeğimin adıdır.) Ve an geldi '' Ece artık haydi! '' dedim. Hatta işletme doktorası yaparken işimden ayrılmaya kararı verdim. Bu konuda eşimin ve ailemin destekleri de yadsınamaz. Özel günleri unutulmaz kılmayı hedefleyerek yola çıktım çünkü hayat çok yorucu ve herkes küçük mutluluklar yaşamak istiyor. Bugün birçok kişiye ilham verdiğimi görmek beni mutlu ediyor.

                              

          

                               
Peteğin Keyif Dükkanı : Eminim, senin ürettiklerini görenler de yani seninle bu keyfi paylaşanlar da mutlu oluyorlardır. Çünkü, bunları seyretmek bile insana neşe veriyor !



Biraz da organizasyonlar hakkında bilgi verir misin ?


Lily's Boutique Design : Burada butik davet ve organizasyonlar yapılıyor. Doğum günü, bekarlığa veda, doğum odası, baby shower, sürprizler, nişan daveti, kına gecesi gibi kutlamalar. Ayrıca askere uğurlama veya karşılama, evlilik teklifi kutlamaları gibi aklınıza gelen , gelmeyen her tür organizasyon düzenleniyor. Müşterilerimiz ile bir konsepte karar veriyor ve uyguluyoruz. Tabii sadece ürün satışımız da var. Hep yeni şeyler katmaya özen gösteriyorum. Örneğin, ilk kez sizin blogunuzla duyurayım
 '' Pet Birthday '' bölümü açılacak çok yakında ve Türkiye'de bir ilk ! Öncelikle köpeklerle başlayacağız. En güzel yanı ise; evdeki köpek için kutlama yaparken, gelirinden de barınaklardaki kardeşlerine yardım gidecek olması !











Peteğin Keyif Dükkanı : Aa, Ece bu çok güzel bir şey ! Senin butiğinin adına da tam yakışır bir uygulama. Eline sağlık. Michael da çok sevinecek buna !!!

Beraber çalıştığınız yerler var mı ?

Lily's Boutique Design : Tasarımda sadece ben varım. onun dışında alanında profesyonel anlamda çalıştığımız kişiler var. Örneğin; ev dekorasyonunda bazı atölyelerle çalışıyoruz. İstanbul A46 (Tuvana Büyükçınar) bilişiminin yeni projesi netlence.com ile anlaştık. Çeşme'de bu yaz beraber çalışacağımız ev dekor mağazası var. Justin Alexander Türkiye ile de bir çalışmamız oldu.



Peteğin Keyif Dükkanı : Ece'cim şimdiye kadar yaptığın her şey çok güzel, eminim bunlarla kalmayacaksın, yurtdışına da açılacaksın. Yolun açık olsun. Herhalde sana www.lilysboutiquedesign.com dan ulaşılabiliriz. Blogumda sohbetin için çok teşekkür ederim.

Lily's Boutique Design : Blog okurlarınıza sevgilerimle birlikte ben size teşekkür ediyorum...




Keyif Dolu Günleriniz Olsun...

Etiketler: , , ,

2 yorum:

  1. bayıldım ben bunlara ne kadar güzel bir işin var

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Gülce,evet Lily's Boutique çok başarılı bir parti tasarım firması.Onunla tanışmak keyifliydi...

    YanıtlaSil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.