26 Nisan 2013 Cuma

Kişisel gelişim kitaplarını okumayı, okurken cümlelerin altını çizmeyi çok severim. Bu cümlelerden alıntılar yaparak kendi doğrularımı pekiştirmeyi de severim. Ama, artık yeter !
demiştim, yeter çünkü tekrardan ve ezberden ibaret olmaya başlamıştı her yeni çıkan kitap. Yoksa '' Hamdım, piştim ve oldum '' tavrında değilim, gelişimin tamamlanamayacağına da inanırım. Nefes aldığımız  her süre bu gelişim devam etmek zorunda, yenilenmek ve tekrar öğrenmek, bitmez bu iş. Gelişemediğimizden yada kişiliğimizin hala oturmadığından mı ? Hayır, sadece değişimi ve gelişimi durduğumuz an bizim de duracağımızdan...

İşte tekrar tekrar aynı şeyleri okumak istemediğim için ara vermiştim ki zorla kendini okutan bir kitaba rastladım. Evet zorla; çünkü kitabın adı '' BENİ OKU '' . Çok basit bir kitap adı belki de ama okuyucuyu yakalama anlamında başarılı. Biraz sayfalarına göz attım, hadi dedim yine oku bakalım ne diyor acaba ?  

Kısa bir süre önce bitirdim kitabı.'' OKU '' dedi yazar  ALİNKA RUTROWSKA ben de okudum. Basit ama keyifli bir anlatım tarzı var, detay cümleleri ile beraber gerçekleri gözümüze sokan veya atladıklarımızı hatırlatan güzel paragrafları var. Haydi minicik paylaşayım da rahat edeyim, mesleki bir durum galiba mutlaka ispatlayarak anlatacağım...

'' Minnet bir duadır. İnsanın içindeki müteşekkirliğin keyifli ve özgeci bir ifadesidir. Ne zaman bir minnet ve takdir hali içinde olsanız, düşünce ve enerjinizi yaşamınızda var olan güzelliğe ve bolluğa odaklandırırsınız. Evrene, daha fazlasını yaşamak istediğiniz şeyin bu olduğunu mesajını gönderirsiniz. Samimi, yürekten gelen bir sevgi, takdir ve minnet duygusundan daha yüce bir dua yoktur. ''



Keyif Dolu Günleriniz Olsun...

Etiketler: , , ,

2 yorum:

  1. Ah bu yazinizi okuduktan sonra artik insanlarin nasil minnetsiz, nasil duasiz yasadiklari daha bir gozumun icine girdi sanki:((

    YanıtlaSil
  2. Evet, Mevlüde Hanım, ne güzel bir duygudur MİNNETKARLIK. Ne keyif verir minnet edilene de, minnet duyana da...

    YanıtlaSil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.