18 Nisan 2013 Perşembe


Siz hala balkonunuzu veya bahçenizi yaza hazırlamadınız mı yoksa ? Umarım üşenmiyorsunuzdur! Yoldan geçerken boş balkonları gördükçe neden şöyle renk renk çiçekler sarkıtmazlar ya da saksılara ekip de bu güzellikleri yaşamak istemezler diye düşünürüm hep.
Tabii zahmeti vardır, çünkü canlı olduklarına göre emek de isterler ama insan emeğini sever zaten,emeğine aşık olur. Doyamaz bakmaya, sulamaya ve o güzellikler içinde kahvesini, çayını yudumlamaya doyamaz...


Bitki ve çiçek bakımından zevk almayanlar da olabilir. Bunları zaman alıcı uğraş olarak düşünebilirler. Geçen gün çok hoş bir söz okudum; insanlar ikiye ayrılırmış. Bazıları etrafında güzellikler görmek isterken, diğerleri etrafını güzelleştirenlermiş. Ben de katılıyorum! Her ikisini de yapabiliyorsanız ne mutlu size ve sizinle hayatı paylaşanlara...





Artık balkon, bahçe aksesuarları  ayrı bir sektör olarak gelişti. Adeta salon döşer gibi döşeyebiliriz bu mekanları çünkü; yaşam alanlarımızın yaz kış kullanılabilir bölümleri oldular. Uygun fiyatlara çeşit çeşit süsler bulunabilir, hatta balkondan bahçeler bile yaratabilirsiniz.




                                                                                                               

Saksıların olmadığı yerde eski görünümlü fincanlara dikilen minik çiçekler büyük fark yaratabilir masanızda...



                                   


Peki ben kendi balkonumu hazırladım mı? Hem de büyük bir keyifle...









Keyif Dolu Günleriniz Olsun...

Petek Uluğ

Etiketler: , , , ,

10 yorum:

  1. Harika bir balkon, benim de öyle çiçeklerim olsun istiyorum ama yaşatamıyorum, beceremiyorum bi türlü.

    Bi sürü türlü türlü çiçek, çok güzeller:)

    YanıtlaSil
  2. Oğuz'cum onlar soluyor, ben alıyorum. Bu çiçek sevdam hiç bitmiyor...Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. bayıldim resimlere ve balkonunuza.çiçek yetiştirmek balkonu bahçeye çevirmek harika birsey ben de bu aralar bunlarla ugrasiyorum.paylasim icin tesekkurler:)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim ışık'çım senin de eline sağlık o zaman . İşte bunlar hayatın keyifleri, ne mutlu keyif alabilene...

    YanıtlaSil
  5. Anne tarafım İzmirli olduğundan mıdır nedir, toprak burcu olduğumdan mıdır bilmiyorum bitkisiz çiçeksiz evde bunalırım ve Allaha şükür elim bi bu işe yatkın, Ankara da balkonda ayçiçeği yetiştirebilmişliğim var :-) annemin evindeki balkonumuzdaki çiçekleri alıp kendi evime getirmek istemediğimden ve daha 3 aylık evli olduğumuzdan balkonu yeterince yeşillendiremedim bir de havalar hala çok soğuk kombi 50 derecede yanıyor Ankara da. Herhalde mayıs sonunda balkon mevsimini ancak açarız diyorum ama not aldım bununla ilgili özel yazı yazacağım. Balkonuna gelince yaz akşamları orda limonata içmek ne güzel olur ve dergilik harika bir detay, fincan fikrini de gerçekleştirmişsin bayıldım. Annemin evinden kırılan fincan takımlarının kalanlarını toplayıp geleyim bari. Ayy çok uzun yazmışım kusura bakma Petekcim demek balkon konusu bana dert olmuş :-) Nice balkon sefalarına!

    YanıtlaSil
  6. Yorumuna sağlık Sİnem cim ne güzel yazmışsın. Ben de toprak burcuyum belki de ondandır çiçek sevdam . 4 yıl Ankara da okudum ancak izmir kadar düşkün değildir balkon sefasına .Ama eminim seninki farklıdır bir İzmirli olarakBekliyorum yazını...

    YanıtlaSil
  7. keyifli bir bloga hoşgeldim. Tabi izmirli olmanızın ayrı bir etkisi var diyelim. Bir izmirli olarak izmirli bloggerları takip etmeyi seviyoruz. Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim Sonsuz Dekorasyon.Ben de uzun zamandır sizi takip etmekteyim...

    YanıtlaSil


  9. Benim balkonum da yaza hatta bahara hazır..Onlara şiirler bile yazıyorum...)))

    YanıtlaSil
  10. Ne keyifdir şiir dolu bir balkonda oturmak... Teşekkürler.

    YanıtlaSil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.