17 Aralık 2013 Salı


Yeni yıl alışveriş hazırlıkları başlamışken çocuklara, miniklere hediye konusunda farklı alternatifler düşünüyor olabilirsiniz. Aslında onları mutlu etmek daha kolaydır, biz büyüklere göre seçenekler daha fazladır. Cicili bicili herşey onlar içindir. Kolaydır onların sevinmesi...


Harika minik kıyafetler, elbiseler var ki büyüklerin kreasyonlarına taş çıkartır. Hatta çocuklar  büyüklerden daha şık olma yarışındalar sanki! Olsun onlar hep daha güzel, daha güleç daha mutlu olsunlar. Onlar yeni yıla öyle neşeli girsinler ki, tüm ömürleri keyif içinde geçsin. Hem de renk,dil,din,para ayırımı olmadan, onlar hep oyun gibi yaşasınlar hayatı...



Biz büyükler de içimizdeki çocukları büyütmeden ve kaybetmeden bir yıl daha yaş alalım hayattan...






















Keyif Dolu Günleriniz Olsun...





Etiketler: , , ,

10 yorum:

  1. Çok şükrediyorum bir kızım olduğuna, bu kıyafetlerin içinde en güzelleri kızlara çünkü ;) Oğlan anneleri kızarlar şimdi bana ama kız çocuk bir başka ;) "Allah kızlarımıza, oğullarımıza uzun ve sağlıklı ömürler versin" diyeceğim ama postla da pek bi alakasız yorum oldu di mi Petekçim ;)
    Kıyafetler de mankenler de çok güzel ;)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esen'cim Allah kız erkek fark etmez hepsine ve tüm çocuklara sağlıklı keyifli ömürler versin. İnan hiç alakasız bir yorum değil. Tam tersine herşeyin temeli. Ama kız çocuklarının kıyafetlerinin bir başka olduğu da inkar edilemez yani ! Çok haklısın! Bak ben kalktım böyle bir post yayınladım!Bak şimdi bana...Hadi oğlumu geçtim, biricik yeğenim de erkek, can dostumuz (Michael) da erkek hatta hatta muhabbet kuşumuz da erkek!!!!!! E hazırlarım artık böyle bir post değil mi? Teşekkürler, sevgilerimle canım..

      Sil
    2. Ben çorap aldım sevdiklerime çok şirin noel babalı. .

      Sil
    3. İşte en bayıldığım hediyedir çorap. Hele bir de cicili bicili, Noel Babalı falan olursa tamam. Teşekkürler...

      Sil
  2. Çok güzeller , bayıldım .
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçükler için olanlar daha sevimli değil mi, Zeynep? Teşekkür ederim...

      Sil
  3. ya bunlar nasıl güzeller Petek hepsi birbirinden şık. moda dünyasının prens ve prensesleri. 11 numara favorim oldu. afacan bir gülümseme o surata ne çok yakışmış..
    üzerindeki kıyafet ne olursa olsun çocuğun gözlerindeki ışıltı dünyanın en güzel harikası benim için. tüm çocukların gözünde o doğal saf ışığın hiç kaybolmamasını dilerim. tüm çocuklar mutlu olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Juliette onlar da moda ikonları adeta. Özel günlerde giydirmek ve süslemek de çok zevkli...Her halleriyle güzeller o ayrı, tabii. Sevgilerimle canım...

      Sil
  4. kızlar ve elbiseleri ne ciciş yaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herşeyin miniği güzeldir ya işte hepsi böyle sevimliler. Teşekkürler.

      Sil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.