28 Aralık 2013 Cumartesi



Geçtiğimiz perşembe akşamı İzmirli bloggerlar olarak çok keyifli bir yeni yıl yemeğinde buluştuk. Bu buluşma İzmir Optimum Outlet Alışveriş merkezinin daveti ile Rönesans Yönetim adına Pazarlama ve Halkla İlişkiler sorumlusu Ahmet Baran İlter ve yine Pazarlama ve Halka ilişkiler Sorumlusu güleryüzlü Yıldız Sedef Hanım'ın samimi karşılaması ile Bisquitte'de başladı. 


Takip ettiğiniz blog arkadaşlarınızı orada görmek, yakından tanımak ve tanışmak gerçekten çok zevkli. Ahmet Bey, sohbet sırasında bizlere yani İzmirlilere İzmir Optimum Outlet olarak 2014 hedeflerini anlattı, fikirlerini paylaştı ve bizim beklentilerimizi sordu. Bu arada birçok markayı tek çatı altında toplayan Optimum'un, yeni yıldaki sosyal aktivitelerinden de haberdar olduk...

O akşam tanıştığım yemek ve moda bloggerları arkadaşlara merak ettiğim soruları sorma fırsatını buldum. Örneğin; pişirdikleri her yemeği kendileri mi yiyordu acaba? Evet, bir güzel yeniyormuş. Moda bloggerları moda tasarım bölümü öğrencileri olduğu kadar çok farklı meslek dallarından da olabiliyormuş. Onlar da bana sordu '' Neden Blog ? '' ...E, hocalık var ya, anlattım tabii ben de...

Yeni yıl armağanlarımızı da alarak, yeni yıl ağacının önünde meraklı bakışların altında pozumuzu verdik ve yeniden görüşmek üzere ayrıldık. Tekrar teşekkürler...








Keyif Dolu Günleriniz Olsun..




Etiketler: , , , , , , , ,

7 yorum:

  1. Anlamıyorum bu blogger yemekleri buluşmaları neye dayanarak çağrılıyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahçe perim ben de hep okurdum. Bir mail geldi. İnan detay bilmiyorum.

      Sil
    2. Zaten ikincisi imiş ben de ilk defa katıldım...

      Sil
  2. Sizinle tanışmak beni çok mutlu etti. Bir daha ki toplantılar da görüşmek üzere.. Keyifli haftasonları..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için de öyle Oya Hanım, keşke daha fazla sohbet edebilseydik, o güzel yemeklerinizi nasıl yaptığınızı sorabilseydim. Benim de oğlum 18 yaşında (Diğer ayrıntılar da aynı bu arada:) )Teşekkürler, tekrar görüşmek üzere...

      Sil
  3. Petek hanım ben de bildiğiniz gibi İzmirli bir blogger bu aktiitelere ve buluşmalara katılmak istiyorum nasıl haberdar oluyorsunuz ne şekilde organize olunuyor acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Bahçe perime de söylediğim gibi bir mail geldi ama detay bilmiyorum. Tecrübeli arkadaşlardan öğrenilebilir. Örneğin bu ikincisymiş ama ben de ilk defa katıldım...

      Sil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.