27 Aralık 2013 Cuma

     


Biz büyükler için ayakkabılar ne kadar önemli ise küçüklerin o minicik ayaklarına giydikleri sevimli ayakkabıları da onlar için önemlidir. Son günlerde ayakkabı siyasi anlamda bir simge olduysa da ben bu yayını önceden hazırlamıştım ama tam da gündeme uydu hani!

                                             
                                          

Özellikle bayanlar için ayakkabı kıyafetin tamamlayıcı başrol oyuncusudur. Ancak çocuk patik ve ayakkabılarına gelince onlarınki de birer oyuncak gibidir...

                                 

Hem şık, hem zarif hem de modaya uygun tasarımlar bunlar. Büyüklerden hiç de geri kalır halleri yok. Ancak satın alırken görüntü güzelliklerini değil, ayaklarına sağlık anlamında uygunluğunu düşünmeliyiz tabii ki! İleride sorun yaşamamak için ortopedik tabanlı olanlarını tercih etmeliyiz. Rahat adım atabilecekleri, ayak numaralarına uygun olanlarını giydirmeliyiz...

















Keyif  Dolu  Günleriniz Olsun...




Etiketler: , , ,

4 yorum:

  1. Çokk şirinler. İnsanın çocuk yapası geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen güzel kızlarından hevesini almışsındır aslında canım ama...

      Sil
  2. ben bunu nasıl kaçırmışımm. harika görünüyorlar. bahçe perim ben yapıcam daha benimkilere giydiririz :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikasin canım. Inan o zaman ben de bunlardan yollayacagim sana renk renk. ..

      Sil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.