25 Aralık 2013 Çarşamba


Hayattan aldığımız küçük keyifler bizim renklerimizdir. Ve bu renkler yaşantımızda kocaman farklar yaratırlar, bizi biz yaparlar.

Paylaştıkça çoğalacağımı bildiğim için çıktığım blog yolculuğumda benimle gelen, bana katılan, keyiflerime, paylaşımlarıma ortak olan herkese teşekkür ederim.

Bu yola çıkarken ''İnsan tanımadan sevemez!'' diye düşünürken, benim fikrimi değiştiren ''Demek insan yüzünü görmeden de severmiş, enerji alırmış hatta alışırmış !'' inancımı sağlayan, sanal ortamda olan ama gerçek keyifler veren, blogum sebebiyle tanıştığım tüm arkadaşlarıma da teşekkür ederim. İyi ki karşılaşmışız !...

                              



Keyif Dolu Nice Günleriniz, Yıllarınız Olsun...


Etiketler: ,

22 yorum:

  1. Blogunun 1. yaşını kutluyorum Petek. Nice güzel paylaşımlarla beraber olmak dileğimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Başak'cım. Sen de iyi ki çıkmışsın yoluma!

      Sil
  2. Nice mutlu yaşlara ve yıllara Petekcim! Evet ben seni tanımadan seni çok sevenlerdenim! İnstagramıyla bloğuyla güzel ruhunu bize taşıdığın için sana ve teknolojiye teşekkürler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne keyifle dalmıştım senin bloguna bir bilsen. Kim bu sevimli kız ? demiştim. İyi ki tanıdım seni taa Ankara'dan...Teşekkürler.

      Sil
  3. Nice nice paylaşımlara diyorum ben de, sizi takip etmek cidden keyif veriyor, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni mutlu ettiniz, tesekkür ederim. Aynı keyif benim için de geçerli sevgili evde yazar...

      Sil
  4. Nie nice mutlu yıllarımız olsun hep birlikte artalım, çoğalalım tam olalım. Seni tanıdığım için kendimi o kadar mutlu hissediyorum ki.. İyi ki diyorum blog diye bir şey varmış ve beni seninle ve diğer dostlarımla tanışmışım.
    Yazdığın her yazıdan, verdiğin her bilgiden ayrı bir keyif alıyorum. paylaşımların koyduğun ismi çok güzel özetliyor. keyif almaya geliyorum ben buraya. Bol bol alıyorum hem de, enerjisi, bıraktığı mutlu hisler de cabası benim için.
    İyi ki varsın burada canım. uzun yıllar daha da devam et var olmaya lütfen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yola çıkarken hedeflediğim herşyi sen yorumunda yazmışın juliette. Demek senin gibi diğer arkadaşlarım gibi doğu insanlarla yolum kesişmiş. Yüzünü görmeden öyle sevdim ki seni tüm sosyal medyada seni arar oldum. Çokkkk teşekkür ederim...

      Sil
    2. duygularımız öyle karşılıklı ki. evde senden bahsediyorum bazen yazılarından paylaşımlarından, ahali şööööyyle bir bakıyor, sanki yıllardır tanıyormuşum gibi seni:))))

      Sil
    3. İşte inanıyorum bu enerjiye ben de...Ne güzel, ne keyifli bir şey.Seni de benimkiler tanıyor desem???

      Sil
  5. Nice güzel yıllara... Tanıştığımız için mutluyum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizi ve oğlunuu tanıdığım için mutluyum, çok teşekkür ederim...

      Sil
  6. Nice yıllarına Petekciğim hep keyifle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belgin'cim ilk günden beri motivasyonun için çok teşekkür ederim...

      Sil
  7. nice mutlu yaşları olsun blogunun,sevgiler ve şimdiden mutlu yıllar

    www.minikmini.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileğin için teşekkür ederim mimik, senin de keyifli yıllların olsun...

      Sil
  8. Muhteşem bir blog harika bir enerji sevgili Petek, Optimum gecemiz her nekadar kısa sürsede, gözlerinden aldığım tanışma hevesi iyi ki oradayım dedirtti bana, dilerim en kısa sürede tekrar görüşür ve uzun uzun sohbet ederiz canım.
    Sevgiler kucak dolusu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öznur Hanım beni mutlu ettiniz ziyaretinizle, teşekkür ederim. Ancak keyifli bir tanışma yemeğimizden birazcık içimde kaldı ki o da sizinle yeterli tanışamadığım ve sohbet edemediğim içindir. Sempatikliğinizi ve samimiyetinizi hissetmemek mümkün değildi. İyi ki İzmirliyiz ve tekrar görüşmeyi dilerim...

      Sil
  9. Ne güzel, ne mutlu ne umut dolu şeydir değil mi şu; tohumunu ekip hasadını biçmek. Sizin Bloğunuzda böyle bir şey. Can-ı gönülden tebrik ediyorum, daha bir sürü senesini birlikte kutlamayı diliyorum :)
    Benim için bu Blog; hem Resimli Ansiklopedidir, hem de yüzümü güldüren keyifli bir dergi..Ne çok şey öğrendim, ne çok keyiflendim..
    Bloğunuz iyi ki doğmuş ve iyi ki hayatlarımızda var olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen Zeynebim Sen yolculuğumun bambaşka durağısın. Seni çok farklı bir günde, farklı bir yerden tanıdım. İyi ki atmıştın bana o maili...Sen Benim hayatım en önemli bölümü Bursamsın...Her şey için teşekkürler. Hep keyifte kal, hep mutlu ol...

      Sil
  10. Nice güzel paylaşımlara , mutlu yıllar .
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Zeynep...Senin tebriğin ve ziyaretin benim için farklı anlamlı biliyor musun? Ben ilk blog yolculuğumda ilk senin blogunu tanımış ve çok beğenmiştim. Sana da mutlu yıllar...

      Sil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.