31 Aralık 2013 Salı


'' Yeni yıla girerken ne kadar çok dilek ve beklentilerimiz vardır. Kişisel veya toplumsal hiç fark etmez, isteriz hep. Yeni başlayan bir yıl bir gün farkı ile bambaşkadır sanki. Hani Harry Potter'ın asası vardı ya, onun gibi tılsımlı bir şey...'' dedim Haberegeli'de...Peki hiç vicdan muhasebesi yapar mıyız diye de sordum? ve hatta çok soru sordum hem kendime hem de sizlere...

2014 YILININ HERKESE, ÜLKEMİZE HUZUR VE KEYİF DOLU GÜNLER GETİRMESİNİ DİLİYORUM.

GÖNLÜNÜZDEKİ HER ŞEYİN GERÇEK OLMASI DİLEĞİ İLE...

http://www.haberegeli.com/petek-ulug@2013e-hoscakal-diyebilecek-miyiz-yazisi-320.html

Etiketler: , ,

11 yorum:

  1. İyi yıllar Petek Hanım! Hepimiz için, ülkemiz için güzel bir yıl diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ailenizle beraber, bol enerjili ve keyifli yazılarınızın olduğu bir yıl olsun. Teşekkürler...

      Sil
  2. umudun bittiği yer insanın tükenmişliğidir. yeni başlangıçlar her daim yeni umutların kapısıdır bir bakıma. memnun kalmadıklarımızı geride bırakıp o kapıdan içeri girince harikalar diyarına düşeceğiz beklentisi olur hep. tuhaf tarafı öyle olmadığı halde her seferinde bıkmadan yine aynı umudu taşırız. bu bizim hala savaştığımızın ve yenilmediğimizin göstergesidir. bundan keyif alabilmeliyiz bence. biteni de seviyorum geleni de...biteni gördüm ama geleni merakla bekliyorum. bu yüzden sorunun cevabı, çok rahat hoşçakal ve keyifle hoşgeldin diyeceğim. mutlu yıllar:))

    YanıtlaSil
  3. Yeni yılın ülkemiz başta olmak üzere bütün dünyaya barış, mutluluk ve huzur getirmesini diliyorum. Senin de yeni yılını kutlar ve nice güzel paylaşımlarda beraber olmayı ümit ederim... Mutlu SENELER!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım üzntüler ve sıkıntılar oldu ama yine yeni yeniden diyoruz ve ümitle keyifle dalıyoruz 2014'e. Teşekkür ederim sana da gönlündeki herşeyin gerçek olması dileği ile...

      Sil
  4. İşte harika bir cevap sevgili cafemola mola.Umudumuz varsa gücümüz vardır, doğru. Bu da yaşam enerjimizdir.Gideni ile de geleni ile de biz olumluyuz...En keyifli günler ve huzur sizinle olsun...Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. 2014 sağlık , mutluluk , huzur ve güzellikler getirsin her birimize .
    Mutlu yıllar . Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O güzel dileklerin gibi güzel günlerle geçsin 2014 canım, Çok teşekkür ederim...

      Sil
  6. Geldim ziyaretinize. Elinize sağlık, keyifli paylaşımlarınız olsun. Size, ailenize ve Yağız'a da mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  7. Biz cok aci bir sekilde hoscakal dedik 2013'e... Ama dedigin gibi yine yeniden diyoruz...Mutlu yillar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mevlüde Hanım üzüldüm şimdi. Ne ise umarım geride kalmıştır, büyük kayıplar değildir. 2014 iyilikler getirsin sizlere..

      Sil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.