12 Aralık 2013 Perşembe


İnanın; çorap hakkında yayın yapmak gelmezdi! Ama düşündüm de çorap dediğimiz o bir çift parça var ya bazen büyük keyif verebiliyor insana, özellikle biz hanımlara. Ya da yalnızca bana! Bilmiyorum ama kendi küçük, fiyatı makul birşey olsa da beni çok mutlu eder bir çift yeni çorap. Alışverişlerimde doyamam almaya. İhtiyacım olmasına da hiç bakmam, şöyle renkli, sevimli bir çift çorap aldım mı, benden mutlusu yoktur. 

Geçenlerde Google +'da sordum takipçilerime '' İnsan bir çorap ile mutlu olur mu, hiç ? '' diye. Şöyle yanıt geldi '' Mutlu olmasını biliyorsa, olur! '' Aaa dedim ne güzel! Öyle ya mutluluk işte;  açılan paketten çıkacak o yeni bir çift çorabı giyerken alınan hazdır. Hiç de öyle KOCAMAN şeylere gerek yoktur. Hatta KOCAMAN şeylere sahipken bile bu minicik, neşeli, renkli çorapları giyecek ruh haliniz yerinde değilse, ne anlamı olurdu ki?















Keyif Dolu Paket Paket Çorap Alışverişleriniz Olsun...



Kaynak: Penti ve pinterest

Etiketler: , ,

8 yorum:

  1. Yine bir ortak noktamız çıktı, ah ne güzel :)
    'Bir çift çorap' beni de öyle mutlu eder ki :)
    Ablalarımla alış-verişe çıkarız, eve döndüğümüzde aldıklarımızı gösteririz Anneme, "sen bir şey almamışsın" der Annem elimde poşet-çanta göremeyince. "yoo aldım Anne, çorap aldım hiç böyle çoraplarım yoktu ki" derim :) Bütün güzel çoraplar benim olmalı sanki :)
    Acil'e gitmem gerekiyorsa gece, en sevdiğim en sevimli çoraplarımı giyerim yatarken onlara bakıp sırıtırım sanki hastanede değilmişim gibi hissederim, işte o kadar keyif verir o kadar değiştirir ruh halimi 'bir çift çorap'
    Fotoğraflar harikaydı, gülümsedim heyecanlandım, yine ne güzel yazmışsınız, teşekkür ederiz Petek Öğretmenim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç şaşırmadım.İşte tanıdığım Zeynep böyle yapardı, eminim.Bir çift çorap ona da bambaşka şeyler hissettirir , bilirim.Teşekkür ederim.

      Sil
  2. kalpli ve vintage olanları çok sevdim hepsi birbirinden şeker. öğrencilik dönemlerimde giydiğim uzun rengarenk çoraplarımı özledim yazını görünce. mini etek altına artık öyle çoraplar giyip dolaşmaya cesaret edemiyorum maalesef:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruhun yayınlarında ve dekorasyonunda bize hissettirdiklerin gibi ise ki mutlaka öyledir sevgili Juliette sen o ruhla o çorapları hala giyebilirsin :) :) Teşekkürler...

      Sil
  3. Çayımı aldım nihayet geldim. Çorap denince bile mutlu oluyorum ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin kimbilir ne şirin çorapların vardır, Sinem?

      Sil
  4. Bence hiç de yanlız değilsiniz! Çorap sevmeyen bir kadın varmıdır? Yoktur bence. Benimde sevdiklerimden evin her yerinden çorap çıkıyor desem yeri var :) Ama insanın içini ısıtmıyor mu ya söle sevimli sevimli, giydiğinde mutluluk veren hem birde seni sıcak mı sıcak tutan! Eee daha ne olsun sevmek için başka neden aranırmı? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten bu yayından sonra anladım yalnız olmadığımı sevgili kelebeğin hisleri.Ne güzel şeymiş bir çift çorabın etrafında toplanabilmek hem de sevenler ile beraber...Seninle de ortak yönlerimiz çok!!Sevgilerimle...

      Sil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.