18 Mayıs 2013 Cumartesi


Her yıl katıldığım Karşıyaka Çiçek Festivalinin 17-20 Mayıs tarihlerinde olacağını duyar duymaz yine heyecanlandım çünkü ; benim gibi balkon, bahçe, çiçek meraklısı için çok keyifli bir festival...
Ancak bu yıl Reyhan'da yaşanan acı olaylar nedeniyle festivalin diğer etkinlikleri ve konserler iptal edildi tabii ki !



İş dönüşü uğradığım festival alanına girdiğim an yüzlerce, rengarenk çiçek kasalarının içine dalmış gibi oldum. Üzerimden haftanın tüm yorgunluğu gittiği gibi, 19 Mayıs'ın bayram çoşkusunu da hissediverdim birden. Yoksa sevgili Nuri Bilge Ceylan'ın kulaklarını çınlatarak geçiriyordum bu en keyifli ayı. 
'' MAYIS SIKINTISI ''  




Öncelikle en sevdiğim çiçek güller dikkatimi çekti, doya doya seyrettim onları...Bakın dedim '' Siz çok özelsiniz, festival siz olmadan olmazdı, tıpkı İZMİR gibi...''


İlk defa gördüğüm yukarıdaki bu çiçekler sanki kağıttan yapılmış gibiydiler. İncecik, narin, farklı. Afrika menekşesi ailesindenmiş bloksiyalar. Onlara da '' İşte; siz de İZMİR gibisiniz, farklısınız'' dedim...Duydular mı ? Bilmiyorum...


Fesleğenlerden minik tarlalar düzenlemişler adeta. Hele Demirhan çiçekçiliğin sahibi Münir Bey öyle bir kalp yapmış ki işte Karşıyaka aşkı dedim;  K.S.K !


Fesleğen dolu bir kalp olur mu ? Olmuş bakın..





Küpe çiçekleri de çok ilgi görüyordu ziyaretçiler tarafından.Dallarından kırmızı, pembe boncuklar sarkıyor gibiydiler...

                    





Civar beldelerden gelen çiçekçi katılımının çok olduğunu gördüm...Bayındır'dan katılan çiçekçimiz özellikle spiral şeklindeki selvilerinin bir tasarım harikası olduğunu belirtmemi istedi...

Önümüzdeki yıl 13.Karşıyaka Çiçek Festivali'nin keyif dolu mayıs günlerinde geçmesi dileği ile...



Keyif ve Çiçek Dolu Günleriniz Olsun....

Etiketler: , , ,

9 yorum:

  1. Selam! çiçek festivali tam olarak karşıyakanın neresinde?

    YanıtlaSil
  2. bütün çiçekler çok güzel,bizlerle paylaştığın için çok teşekkürler,İzmir'i çoookkk özledim ben :(

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Basak Bostanlı pazaryerinde. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim. Bugün o tarafta işim vardı ve uğradım harika çiçekler de aldım. Yarın ilk işim onları saksılarına dikmek olacak :)

    YanıtlaSil
  5. Oh.. bir güzel çayınızı için karşılarında...

    YanıtlaSil
  6. İçim açıldı hepsi de çok güzeller. Bloksiyaları ilk kez gördüm bende. gerçekten kağıttan yapılmış gibiler. şimdi İzmir'de olmak vardı...

    YanıtlaSil
  7. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim sevgili Juliette...En kısa zamanda İzmir'de olmanız dileiği ile...

    YanıtlaSil


  8. Sevgili İpek hanım,İstanbuldan Yasemin geldi .Açılışına gidemedim..Ancak pazar günü gideceğim....Selamlar...Resimler harika çekilmiş...Lütfiye...

    YanıtlaSil
  9. Lütfiye Hanım, sizin çiçeğiniz gelmiş zaten ! Gözünüz aydın...Özledik sizi. Teşekkür ederim yorumunuz için...

    YanıtlaSil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.