15 Mayıs 2013 Çarşamba


Yine her yıl başımıza gelen geldi, '' Baharı göremeden yaz geldi '' dedikkk ve tekrar Kasıma döndük sanki! Neyse öyle böyle ilk yaz geldi. İlk yazın keyfi farklıdır, yakmadan, bunaltmadan pek hoştur.
Hele bir de okullar tatile girdi mi gerçek yaz gelmiştir...




İşte o zaman kış boyu yumulduğumuz kanapeler, odalar basıverir bizi, soğuğun sıcak renkleri yerini açık, pastel tonlara bırakır. Bir toprak burcu olarak ben bile cıvıl cıvıl renkli, pembeli, puantiyeli, çiçekli, kuşlu desenleri pek severim...





Özellikle evin kalbi mutfaklarda country tarzına bayılırım. Bu mevsime çok uygundur. Ya da provansel tarz; benim için yaz mutfağı demektir, yaz sebzelerinin pişirildiği rengarenk çanak , çömlekler demektir...









Keyif Dolu Günleriniz Olsun...

Etiketler: , ,

7 yorum:

  1. evin can damarı mutfaktır sanki ve yukardaki mutfaklar gibi mutfağım olması için neler vermezdim,pek güzeller:)

    YanıtlaSil
  2. Country tarzını özellikle yazlık mekanlara çok yakıştırıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Evet Sinem yazlıklara daha çok yakışıyor.Çok sevimli oluyor...Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. Sevgili eylül harikalar diyarında, hepsi gerçekten çok güzel.En kısa zamanda böyle bir mutfakta (kendinin) yemekler pişirmen dileği ile... teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. burasi harikaymis merhaba Petek...simdilik kaciyorum zira aglama sesleri cinliyorrr..ama pek yakindir donusummm...sevgiler :)))

    YanıtlaSil
  6. merhaba Petek...burasi ne ciciymis boyle yahu...bayildim bayildim...etraflica bakamadim ama en yakin zamanda donuciiiiiiimmmm...
    sevgiler benden...

    YanıtlaSil
  7. Hoşgeldiniz. Ne samimi bir yorum bırakmışsınız. Her zaman beklerim. Bebiş ağlamasın, hep gülsün...

    YanıtlaSil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.