29 Mayıs 2013 Çarşamba

http://dugun.com/
Blog yazılarıma başlarken hayattan aldığımız küçük keyifler bizim renklerimizdir dedim. Ve bu renkler kocaman farklar yaratır yaşamı anlamlı kılan dedim. Keyif alacağımız ortak paylaşımlarda buluşalım istedim; çünkü paylaştıkça keyfimin artacağından emindim. Çok keyifli insanlarla tanıştım, motive oldum.
Veee; bir gün düğün.com ekibinin bana  merhaba demesiyle daha da heyecanlandım. Nasıl heyecanlanmam ki ?

Evlilik de ayrı bir yolculuktur insan ömründe. Hem de herkesin yolu, yoldaşı bambaşka olan. Bu yola çıkan yeni çiftlere düğün hazırlıkları için rehberlik eden http://dugun.com/ da yazılarımı paylaşarak devam ediyorum ben de kendi yolculuğuma...

İlk yazımda düğünler de eski düğünler değil, artık yenilenerek EVET diyoruz dedim. Bunu da sizlerle paylaşmak istedim...





Keyif Dolu Günleriniz Olsun..

Etiketler: , ,

2 yorum:

  1. Harika, ne güzel aferin düğün.coma ! Bu arada yazı çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Beni güzel yorumlarıyla her zaman motive eden güzel Sinem'cim senin de herşey gönlünce olsun...

    YanıtlaSil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.