30 Mayıs 2013 Perşembe


Geçen Cumartesi günü çok güzel ve özel bir gün geçirdik elele hep beraber çocuklarımızla birlikte. 23 Nisan değildi ama LÖSEV in bayramıydı o gün. ( Daha önceki postumda detaylı bilgi verdiğim için sadece günün özetini paylaşıyorum sizlerle!)
Haftaboyu çok heyecanlıydım. Şenlikte yer almak, ufak da olsa bir şeyler yapıp paylaşmak, biraz olsun löseve katkıda bulunabilmek bana büyük heyecan verdi. Şenlikte satmak üzere minik minik reçel kavanozları hazırladım kendimce. Hani değişik olsun, biraz şenlikli olsun istedim belki de çocuklara da değişik gelir diye düşündüm. İyi ki de hazırlamışım, benim amatörce hazırladığım reçelciklerim pek ilgi gördü.




Aileleri de yanlarında olan minik kahramanlarımız o gün zaten çok neşeliydiler, sahneye çıktılar, dans ettiler, eğlendiler. (Özellikle Gangnam style da pek çoştular !) Onları mutlu ve sağlıklı görmek, küçük yaşlarında girdikleri mücadeleden başarıyla çıktıklarını bilmek inanın gören herkesi mutlu ederdi...









Sen hep böyle gül olur mu ?







Keyif ve Sağlık Dolu Günleriniz Olsun...

Etiketler: , , ,

0 yorum:

Yorum Gönder

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.