11 Mayıs 2013 Cumartesi


Sardunya demek yaz mevsimi demektir, tatil demektir benim için...Sardunya demek çocukluğumun evinde balkondan sarkan renkli renkli çiçekler demektir...



Sardunya demek bol güneş demektir...


Ancak aşırı sıcak ve soğuk bu güzel çiçeğin yaprakların sarartır...


Sardunyaların sakız sardunyası, ceylan, ıtır gibi çeşitleri vardır...


Sardunya demek Ege ve Akdeniz sahillerinin süsü demektir...


Sardunya demek uzun yaz günlerinde bahçelerde içilen çaylara eşlik eden çiçekler demektir...




Bunlar da benim pembe beyaz sakız sardunyalarım !





Bol Sardunyalı Keyif  Dolu Balkonlarınız, Bahçeleriniz Olsun...

Petek Uluğ



Etiketler: , , , ,

9 yorum:

  1. Ne keyiftir onların altında çay içmek değil mi, bahçe perim ?

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel çiçektir, sardunya...

    YanıtlaSil
  3. Onları gõrünce içim açilir benim de.toprak saksilara da çok yakisirlar...sevgilerimi yolluyorum Sinem'cim.

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar da güzel görünüyorlar. Sen bahsedince ben de çocukluğuma gittim. Anneciğim de ne çok yetiştirirdi bu güzelliklerden. Ellerine sağlık canım içim açıldı..

    YanıtlaSil
  5. İşte çocukluğumuz demek değil mi juliette ? Ben hala eksik etmiyorum balkonumdan, evet belki de nostaljik etkisi var! teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  6. Kesinlikle katılıyorum:)

    YanıtlaSil
  7. Bu guzellikler sizinde bahcenizi balkonunuzu renklendirsin istiyorsaniz Bahcivan Ahmet 0 538 743 69 19

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler Ahmet Bey...

    YanıtlaSil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.