3 Mayıs 2013 Cuma


Geçen ay KOÇ burcunu çalışamadım ve atladım ama onlar için de okuyup, çalışıp paylaşacağım şeyler olacak.
Eee astrolog değilim ama meraklıyım diye hep söylüyorum sizlere, araştırıp, uzmanlarından öğrenince paylaşacak şeyler de oluyor doğal olarak...

Toprak burçlarından olan Boğa Burcu dönenine girmiş bulunuyoruz.. Benim de yakından tanıdığım bu burcun insanları gerçekçi ve  tahammülleri kuvvetli kişilerdir. Sorumluluklarını bilen , kararlı kişilerdir. ( Severim ben bu burcu !) Huzur kaçırmaktan uzak durdukları gibi kendi huzurlarını kaçıranları da pek istemezler. Akıllarına koyduklarını yapmak isterler, sessiz, sakin görüntülerinin altında canları sıkıldığı zaman birden çıkıverecek boğa öfkesi de olabilir ! Sürekli soru soran, sorgulayan, meraklı kişiler boğa burcu olamaz .


20 Nisan - 20 Mayıs

Güzel yemek, güzel mekanlara karşı ilgileri fazladır. Genelde boğaz hastalıkları ile uğraşırlar. Çünkü yönetici merkezleri boğaz bölgesidir. Yine bu nedenle ses tonları güzel kişiler bu burçtan çıkar. İş hayatlarına önem verir, görevlerini yerine getirmeyi hedeflerler. ( Demiştim ya , güzel bir burçtur ve bu burçtan biri ile yaşamak da zor değildir ! ) Eve, ev hayatına düşkündürler ve hediye almaktan da keyif duyarlar...

Haa bu arada Venüs 'ün yönettiği bir burç olduğu için güzelliğin burcudur...




Keyif Dolu Günleriniz Olsun...








B



Etiketler:

8 yorum:

  1. tamda beni anlatmış,boğa burcu olmak güzel ben çok memnunum burcumdan:))

    YanıtlaSil
  2. Evet Sevil Hanım, venüsün burcudur, güzelliğin burcudur...Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Petek bloğunuzu keyifle takip ediyorum. Koç burcu yazınızı görünce benim hemen antenler açıldı:))) Koç-Koç biri olarak benim de amatörce ilgim fazla astrolojiye. Bende burçların dekorasyon tercihleri ile ilgili bir dizi yapmıştım ama Boğa burcunu çalışamadım. Ziyaretçilerimi size yönlendireceğim:)) Biraz da burçların dekorasyon temalarına girseniz mesela:))) eksik olan burçları benden tamamlayabilirsiniz.. sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim sevgili Juliette ne güzel yorum yazmışsınız. Ben de çok ilgi duyuyorum. İnanır mısınız üniversite öğrencilerim bile ders konularından çok astrolojiye ilgi duyuyorlar.Merak içindeler. Tamam daha dekoratif yönden de ilgileneceğim ! Ben de sizi takipteyim zaten...Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Ay burcu Boğa olan biri olarak iyi tanıdığım ve çok sevdiğim bir burçtur. Güzelliklere ve yemeğe karşı tutkularına hayranım.

    YanıtlaSil
  6. Sinem'cim gerçekten olumlu özellikleri olan bir burç. E tabii bir de venüs yönettiğine göre... Hatta 12 burcun en güzeliymiş...

    YanıtlaSil
  7. bir boğa burcu olarak bu burçla yaşamak çok zor :)gerekten zor..bloğumda birkaç özelliğimden bahsetmiştim bir baktım benim gibi boğa burçları aynı şeylerden şikayet ettiler.şaşırdım.

    bir defa bu kadar tembel bi ruha ve rahata düşkün olup mükemmeliyetçi olmak ! büyük sorun.hem herşey iyi olsun istiyorsunuz ama o kadar rahata düşkünsünüz ki bu çok yoruyor sizi..oluversin demek size göre değil..sadece yemek yemekten zevk almıyorsunuz güzel görselli yemek yemek istiyorsunuz :) aklınıza birşey düşmüşse sizi hiçbirşey engelleyemiyor..

    velhasıl yorucu zor bi burç..

    YanıtlaSil
  8. Hoşgeldiniz güzel şeyler dükkanı. Ne güzel bir yorum, adeta özeleştiri gibi.E, kendinizi tanıyıp ,bildikten sonra daha az yorulursunuz.Teşekkürler.

    YanıtlaSil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.