1 Mayıs 2013 Çarşamba


Bu yıl da İzmir Kitap Fuarımız gayet keyifliydi. 23 Nisan Bayram tatilini de içine alınca daha da güzel oldu.
İzmir'den olduğu kadar İstanbul'dan katılan yayınevleri çoktu. Ancak, görüştüğüm yayınevleri ziyaretçi katılımının az olduğunu söylediler, üzüldüm tabii.

Kitapların''Ege Yolculuğuna'' ben Kültürpark'tan başladım. Fuara evsahipliği yapan Kültürpark son yıllarda yeteri kadar ilgi görmese de yine yılların meşhur İzmir Fuarı olduğunu hatırlattı bana sıcak bir Nisan gününde...


Teker teker bütüüünn standları gezebilmeyi ve her kitabı incelemeyi isterdim, ama öyle büyük alan ki ...Bir öğleden sonra bile yetmedi. 




Bu sene daha önce tanımadığım bir yayınevi ile tanıştım. Daha doğrusu önce köşeleri ilgimi çekti, çünkü kitap kapakları pastel tonlu, sevimli ve dikkat çekiciydi. Kitapları inceledikçe konuları bana dokundu. Yani hayata dokunan konulardı. Sohbet sonrası YİTİK ÜLKE yayınları ve güleryüzlü yazarlarıyla da tanışmış oldum. Şiir, öykü, roman, deneme hepsinde imzaları vardı...



Aslı Solakoğlu'nun '' Hayata Yetişmek '', Mine Kasman'ın '' Yaşamın Özüne Dokunmak '' ve  Kadir Aydemir'in '' Bozcaada Öyküleri '' adlı kitaplarını alsam da diğer almadıklarımda kaldı aklım !



Kitaplarımı okudukça sizlerle paylaşacağım...




Bol Kitaplı, Keyif Dolu Günleriniz Olsun...

Etiketler: ,

4 yorum:

  1. yeni kitaplarını keyifle okuman dileğiyle..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler gülce'cim...

    YanıtlaSil
  3. gitmek nasip olmadı. Resimleri görmek çok iyi geldi :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim resim defterimm.Paylaşmış olduk...

    YanıtlaSil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.