28 Şubat 2013 Perşembe


Dekorasyona meraklılar bilir, her detayla ilgilenir insan. Renklerle oynar, en ufak bir ayrıntıdan bir şeyler yakalayıp, yaratıcılığını ortaya koymak ister.
Zevk ve stil sahibi biri için ise dekorasyon en keyifli uğraştır. Bazen hobidir, bazen vazgeçilmez bir keyif alanıdır. Oyun gibidir,  ancak bu oyun esnasında gözlem çok önemlidir. Maddi olanakların yeterli olması da yetmez bu zevkli oyun için. Yeterli olsaydı, birçok ev lüks bir mobilyacı dükkanına benzemezdi! Yaşam şekli, birikimler ve zevk kişinin stilini oluşturmasında çok önemlidir.

Ancak yine de ''Evim Evim Güzel Evim'' misali herkesin evi kendi sarayıdır.

İşte, Dekor Perisi merak etti ve ünlü isimler nasıl evlerde yaşar acaba diyerek evlerinin içine girdi.

Beni takip edin.

                         


               

                        






                            

                         






  

                       



Kaynak: InstyleHome


Bol Keyifli Günleriniz Olsun

Petek Uluğ

Etiketler: , , , , , , , , , , , ,

14 yorum:

  1. sertap erenerin evine bayıldım.
    Canım okul arkadaşım Sedef Avcı'nın evi ise huzur dolu=)
    bloguma beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Yorumunuz için teşekkür ederim.Keyifli blogunuzun takibindeyim...

    YanıtlaSil
  3. Yuvarlak puflar her daim favorim, Sertap Erenerin evi gerçekten farklı, sanırım Bergüzar Korelin evi favorim...

    YanıtlaSil
  4. Evet sinem puflara ben de bayılırım ve kullanırım. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. Zerrin Tekindor ve
    ayşe Arman'ın kitaplıklarını sevdim...

    YanıtlaSil
  6. Evet, ne güzel, kitap dolu...Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Sertab ve Ceyda'nın evlerine bayıldım. Gerçi her insanın kendi evi kendisini yansıtır. Hepsi güzeldi.

    YanıtlaSil
  8. Doğru Aslı'cım evin ruhu senin ruhundur. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  9. Ne guzel toplamissin resimleri, ben de eskiden cok alirdim Instyle Home dergisini, bu sayilardan bazilari duruyor hatta koleksiyonumda : ) Ebru Akel in evini cok begenmistim, manzara muthis, Zuhal Olcay inkini de, zaten piyanolu evler ayrica hosuma gidiyor : ) Iclal Aydin da cok ev degistirir hepsini zevkle doser : )

    YanıtlaSil
  10. Tüm dekorasyon dergilerine aboneyim ancak ınstyle home adeta koleksiyonum gibi.Paylaşmak istedim. Evet , İclal Aydın'ın evi rafine bir zevke sahip. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  11. Sertab'ın evi, Zen tarzı, Ceyda Düvenci'nin köşesi, Ebru Akel'in manzarası ve kırmızı koltukları, ama en çok Ece Erken'in banyosu ve Jülide Ateş'in yemek masasına bayıldııııım...

    YanıtlaSil
  12. teşekkür ederim. Ece'nin banyosunu ben de beğendim.

    YanıtlaSil
  13. Ben ,Nebahat Çehre'nin evini beğendim.Sade,zarif biraz tarih kokuyor.Nilüfer de fena değil gibi..:SS

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendileri gibi evleri de çok naif ve zarif, haklısın...

      Sil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.