8 Mart 2013 Cuma


Her zaman sırtınızı güvenle dayanabileceğiniz birileri olmalı hayatta. Hani hiç düşünmeden acaba düşer miyim ?  Güvende miyim ? diye sorgulamadan...

Evimizde de şöyle ayaklarımızı uzatıp, koltuğa gömüldüğümüz zaman , sırtımızı dayabileceğimiz yastıklarımız olmalı pufidik pufidik. YASTIKLAR konfor sağladığı kadar dekoratif objelerdir. Odalara şıklık ve sıcaklık katarlar.

Yastıksız  kanepeler sanki biraz yalnız kalmış gibidirler.

Haydi şimdi arkanıza dayanın ve rahatınıza bakın...

                   




























Benim için de yastıklar çok önemli ve vazgeçemediğim ev aksesuarlarıdır. Odalarım adeta yastık cenneti gibidir...

                                             
                                          Bu Michael'ın yastığı...



Bu yastığımı eski dantel ve sedef düğmeler kullanarak tekrar elden geçirdim ve yeni bir yastığa dönüştürdüm...






                   Michael bütün yastıklar kendisinin zannediyor !


Ha bu arada rüyada yastık görmek; iyi bir arkadaşlığı simgelermiş...


Keyif Dolu Günleriniz Olsun...

Etiketler: ,

8 yorum:

  1. LOVE Yastıkları favorim..

    YanıtlaSil
  2. Ben de cok severim yastiklari, baya genis bir koleksiyon var, mevsimlere gore degistir degistir seviyorum. Sen de cok guzel ornekler secmissin, geyikli olan, 4 lu LOVE seti, uzerinde 3 kalp olan, ve cay fincanlilar favorilerim oldu : )

    YanıtlaSil
  3. Öyle seviyorum ki resim seçerken bile vazgeçemedim hiçbirinden bir de alırken görün hiç tutamam kendimi değiştirir değiştirir kullanırım. TEŞEKKÜRLER...

    YanıtlaSil
  4. Sinemcim love herşeyi sevimli yaptığı gibi yastıkları da çok hoş yapmış, evet!

    YanıtlaSil
  5. Yastıklar inanılmaz güzel bende çok severim. Gerçi almaktan çok kendim yapmaya çalışıyorum daha özgün oluyor diye düşünüyorum. Sizinde yastıklarınız çok güzel güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim Aslı.Hala doymuyorum bugün de yazlık yastıklar aldım balkonlar için...

    YanıtlaSil
  7. Ben bu yazıyı nasıl kaçırmışım :(( Bu yastık merakı tam bir hastalık gibi bende de. Görsellerdekilerin hepsini de almak istedim.. En çok da Michael'ı ;)

    YanıtlaSil
  8. Hala doymam alır da alırım yastık! Çok dekoratif gelir bana!! Teşekkürler canım...

    YanıtlaSil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.