17 Mart 2013 Pazar


Gelmiş geçmiş en iyi anlaşan çift hangisi diye sorsalar hiç tereddütsüz SİYAH ile BEYAZ derim !


Zıtlıklarına rağmen belki de siyahın karalığını beyazın masumiyeti örttüğü için çok iyi anlaşırlar.


Nasıl da el ele verip birlikte yürürler hiç başka renklere ihtiyaç duymadan; yaz demeden kış demeden onların beraberliği bir başkadır!

Zamansız ve klasikler arasındadırlar. Hiç korkmadan alıp giyilebilir bol bol çünkü bir akım değil, modası hiç geçmeyen bir karizma örneğidir bu ikili...

Dekorasyonda çok fazla tercih edilmese de son yıllarda mekanlarda da çok karşımıza çıkarlar, girdikleri yer, salon birden farklılaşır, değişir çünkü sıradan değildir siyah ve beyazın ortaya çıkardığı evler. Hissettirirler kendilerini ve anlarız ki ev sahibesi biraz daha cesurdur, kalıplarının dışındadır.







                                             




               Özellikle lame ile daha da çarpıcı olur bu ikili...








Fark ettiniz mi ? Eski fotoğrafların tadı yani nostaljinin keyfi hep siyah-beyaz birlikteliğindedir.



                                   
Ha bu arada siyah da beyaz da renk değillerdir; sadece bazdırlar. HER RENGİN İÇİNDE BEYAZ VARDIR. SİYAH İSE TÜM RENKLERİ SOĞURDUĞU İÇİN RENKSİZDİR !




Keyif Dolu Günleriniz Olsun...

Etiketler: , , , ,

6 yorum:

  1. Asalettir siyah-beyaz..

    YanıtlaSil
  2. Tabi zamansızdır...Her daim asildirler

    YanıtlaSil
  3. Ne guzel gorseller secmis ve anlatmissin yine, ben de cok seviyorum B&W birlikteligini, eski resimleri de cok severim o yuzden. Bu yaz cok moda oldu bu ikili, ben de zebralari cok sevdigimden yeni bir kaban aldim hatta. Evimizin dekorasyonunda da daha cok beyaz var ama bir iki parca siyah da ekledim, hatta su anda siyah sallanan koltugumdan yaziyorum, uzerinde beyaz detaylar var : ) Tatli yorumun icin coook tesekkur ederim : )

    YanıtlaSil
  4. Sevgili lila moonlight yorumlarını da blogunu okur gibi keyifle okuyorum, teşekkürler. Evet benim de bir bölüm dekorasyonumda siyah beyaz ve kırmızı üçlüsü var.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar güzel betimlemişsin...Birbirini dengeleyen,birbirinin sularında eriyerek grinin kaç tonunu oluşturabilen,gölge yapan ;susarken de konuşabilen renkler.!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın, susarken de konuşur bu renkler...Teşekkür ederim.

      Sil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.