16 Şubat 2013 Cumartesi



                                                  
                
Onlar ile hayatı, yaşamı paylaşmak çok güzel. Onları anlamak, hissetmek ise insan olmanın farkındalıklarından biridir aslında.

 Evimizin keyfi, dostumuz Michael da tam 3 yaşında artık. Onun bize gelişi hiç beklenmedik bir durumdu ancak nasıl da coşkuyla karşılandı tüm aile içinde.


Aynen bir bebeğin aileye gelmesi gibi...

 Evet bir bebeğin büyüme aşamaları ne ise aynısını yaşadık onunla..Bir erkek olarak anneye düşkünlüğü, ilk beslenmesi, tuvalet eğitimi, ilk hastalıkları, aşıları, en iyi veterineri arama çalışmaları, mamasını yemediği için veterinere açılan telefonlar, sabah yürüyüşleri ve sokakta ona gösterilen ilgi, alaka ...İşte bakın aynen bir çocuğun büyümesi gibi...İşte bu nedenle evde bizlerle hayatı paylaşan kedi, köpek dostlarımız çok değerli...



Peki tepkileri bir çocuktan farklı mı ? Hayır; evde çok sakinken dışarıdan biri gelince şımarması, sokakta koşturması, arkadaşları ile bir araya gelince mutlu olması, her yemekten tatmak istemesi, istediği olmayınca havlaması, çikolatalı ödülünü görünce sevinmesi, oyuncakları ile oynaması, işte onlar da aynen bizler gibi...

Öyle olmasaydı zaten veterinerler psikolojilerini incelemezlerdi, öyle güzel kitaplar var ki onları anlatan.


Evet Michael bize yaşattığın karşılıksız sevgin için, koşulsuz sadakatin için, bize olmazların olabilir olacağını, yapamamların yapılabileceğini, özellikle de bana mümkün değillerin mümkün olabileceğini  öğrettiğin için sana teşekkür ederiz.

                                       

Onlar ile hayatı, yaşamı paylaşmak çok güzel.


Keyif dostlarınızla bol keyifli günler.

Petek Uluğ

Etiketler: , , , ,

17 yorum:

  1. ay yerim ben seni..nasıl şeker ya..taa burdan içimi ısıttı..size kim bilir nasıl enerji veriyordur..cinsini merak ettim..

    YanıtlaSil
  2. Siz de ne kadar sıcak yorum yapmışsınız. Sizin de sevginizi ben hissettim. Eminim Michael da hissederdi ! Gerçekten onun enerjisi bize terapi gibi geliyor bazen, öyle bir karşılaması var ki ! Ay yine tutamadım kendimi, anlattım durdum. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM YORUMUNUZ İÇİN. Cinsi toy poodle.

    YanıtlaSil
  3. Aman tanrıııım bu ne tatlı bir şey böyle yaaa çok şiriiiiin :) çok şanslısınız gerçekten :)

    YanıtlaSil
  4. Evet, Merve'cim gerçekten sevimli, hassas bir dost ve her an koşulsuz bizimle...

    YanıtlaSil
  5. ay ne şeker bişi bu böyle..resimleri mıncıkladım resmen burda..yanımda olsa kesin yirim ki ben onu.. :D

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim,fndk. İnanın biz de sürekli mıncıklayıp duruyoruz ! O da alıştı, bayılıyor buna.

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Ne yapsam ne etsem poddle cinsi bulamıyorum Ankara'da :(((

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. Petek Hanım bizim de artık bir can dostumuz var..Michael ve sizin sayenizde bir ailesi oldu yavrumuzun.. Ankara'ya yolunuz düştüğünde sizi mutlaka misafir etmek ve küçük oğlumla tanıştırmak isterim. İlginiz için de ayrıca çok çok teşekkür ederim.. Resimleri yakında bloğumda...sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh nasıl da isterim gelip görmek. Bayıldım görünce bile. Beraberliğiniz daim olsun... Ömrü uzun olsun. Lütfen bol resim instagamdan da yollayın. Sevgilrimle...

      Sil
  13. gözlerim doldu ben de istiyorum bundan :') bu ırkla ilgili bilgi almak istiyorum
    1-temizlik konusunda sıkıntılı bir tür mü? tuvalet eğitimi nasıl zor mu?
    2-çok kokar mı? :s
    3- çok havlar mı?
    4- hırsız/saldırgan vb. gibi durumlarda ne yapar?

    ben üniv. öğrencisiyim bir arkadasımla eve cıkacagım ilk defa kopek besleyecegim, ne onerirsiniz, uysal ama gerektiği zaman hırsız/saldırgan vb. durumlarda bizi koruyacak bir kopek istiyoruz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumum aşağıda kalmış yeni fark ettim :(

      Sil
  14. Nesrin'cim bu konu ile ilgili yakında bir yazı yazacağım blogda.Ama çok güzel sorular sormuşsun hemen kısaca yanıt vereyim. Akademisyenim, yoğun ders saatlerimin üzerine de blog yazarı ve haber yazarıyım. Anneyim, eşim..Yani bu hayatımım içinde değil yük, terapim o benim...
    1. Asla tüy dökmeyen ender bir ırk !!!!, wc hemen öğrendi ama çok sevinince bir iki damlattığı oluyor ! yalan yok!

    2. Çok değil, hiç! Evime her gelen hiçbir koku yok ilginç diyorlar, tüy yapısı ve türü müsait değil!!! Tabii biz de yağlı gıda hiç vermiyoruz, kuru mama! ZATEN ÇOK AZ YİYOR!
    3. Terrierler gibi herşeye havlamaz, tehdit hissettiği durum ve kişilerde havlar...Her kapı çaldığında kalbi yerinden fırlar deliler gibi bekler amam havlamadan yapar bu beklemeyi
    4. Tabii bu durumda Allahtan kalmadık!! Ama dediğim gibi şapkalı, salaş kişilere havlıyor ama balkonda düşen ve kıpırdayan yaprak görünce de tehlike sanıp havladığu oluyor! tabii ki büyük bir köpek gibi koruma özelliği olamaz ama alrm sistemli bir ev gibi düşün

    Veteriner evde bakılacak en uygun ırk demişti, çok haklıymış, akşama kadar da yalnız kalıyor...

    yine de soru olursa sorabilirsin...

    YanıtlaSil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.