8 Şubat 2013 Cuma


                           



Bir evin ana kapısı, girişi, antresi o evin gözleridir. Nasıl ilk gözlerdir birisi ile tanıştığımızda  baktığımız, evlerde de girişlerdir ev sahibinin gözleri...


Hiç fark etmez nasıl olduğu ya da olması gerektiği; çünkü orası sizsinizdir, sizin kişiliğinizdir...
                                                        
Eğlenceli, samimi ya da dağınık bir HOŞGELDİNİZ olabilir burası veya rengarenk bir giriştir sizin dünyanıza...

Çok sade, yalın bir karşılama da olabilir...

Görkemli, ayrıcalıklı tasarım dolu bir antre de olabilir ama sonuçta evin diğer odalarına bir geçittir yani sizin dünyanıza giriştir...

Sadece misafirleriniz için değil sizin de kendi dünyanızdaki sığınağınızın kapısıdır. Hangi ruh halinizle gelirseniz gelin önce antreniz karşılar sizi, ilk buluşma noktanızdır evinizle. Yorgunluğunuzu, keyifsizliğinizi burada bırakırsınız ya da neşenizi, keyfinizi ilk burası ile paylaşırsınız henüz odalara geçmeden...






Kapılardaki karşılama çelenkleri bazıları için gereksiz bir süs olabilir ama benim en hoşuma giden kapılardır. ''Evin kapısı böyle sevimli ise kim bilir içerisi nasıldır!'' derim kendi kendime ve hiç de şaşırmam çünkü içeride harika bir hoşgeldin vardır...Keyif vardır...








Gazetelikler, renkli şirin paspaslar kapı önlerinin oyuncaklarıdır bana göre...







Aynalar, lambalar, dresuarlar, ve bir vazo dolusu çiçek girişlerin olmazsa olmazlarıdır... 

                 















                            



         
                  

Keyifli Günleriniz Olsun...

Etiketler: , , ,

9 yorum:

  1. Çok güzel bir paylaşım olmuş ben en yakın kendime sarı dresuar ve üstlerinde çerçeveleri beğendim fikir hoşuma gitti....emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Evet Hande benim de en çok o fotoğraf hoşuma gitti hele altına uzanmış sevimli dost harika görünüyor..Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. Bu guzel kapilardan bu guzellikteki antrelere girmek cok keyiflidir. O kapi suslerini cok sevdim, ozellikle laleli olana bayildim. O cift kapi vitrayli giris ise favorim oldu. Bir de o bembeyaz yilbasi isik suslu IKEA resmini de cok sevdim : ) Yorumun icin cok tesekkur ederim : ) Is seyahatindeydim ancak geri donuyorum yorumlara. Guzel bir hafta dilerim : )

    YanıtlaSil
  4. Hepsi cok guzel paylaşım icin teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim yorumunuz için...

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim. Siz de hoşgeldiniz...

    YanıtlaSil
  7. Kesinlikle sana katılıyorum Petek'ciğim, gerek giriş kapısı gerekse giriş alanı benim de çok önem verdiğimi unsurlardır. Kendimce de evimizin kapısında aynı ilk resimde olduğu gibi canlı çiçekler bulunduruyorum. Kışın da kırmızı Japon çiçeklerini eksik etmem. Dün, karşı komşum her gün kapıyı açtığımda canlı çiçeklerle karşılanmak çok hoşuma gidiyor demesin mi, çok daha mutlu oldum.Bu arada beni bloglovinden takip edebilirsin.

    YanıtlaSil
  8. Sinem'cim zaten çok zevklisin.Çiçeksiz evi ben de düşünemiyorum.Komşun çok şanslı !

    YanıtlaSil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.