25 Şubat 2013 Pazartesi


                                                    19 ŞUBAT- 20 MART


Duygusallığı ön planda yaşayan, şefkatli, iyi niyetli balıkların dönemi geldi. Yönetici gezegeni Neptün suyun yöneticisidir. Balık burçları da suyun derinliğine dalan ancak daldıkça çıkamayacak kadar kendi iç dünyalarına dalan nazik, ancak karamsar yapıdadırlar. Çok çabuk çevrelerinin etkisinde kalabilirler. Bu nedenle motivasyona çok ihtiyaç duyarlar. Güzel Sanatlara ilgi duyarlar. Arkadaşlarına çok düşkündürler.

Balık dostunuz varsa şefkatini mutlaka hissedersiniz. Ne mutlu bana ki hayatımda çok değerli iki balığım var beni koruyan kollayan. Ee tabii karamsarlıklarına, zaman zaman müşkülpesentliklerine katlanmak da boynumun borcu oluyor artık !

Değerli taşları inci, günleri cuma, renkleri Turkuaz ve Nil yeşilidir.

Bakalım 2013 onlara nasıl geliyor ? Ben yine onlar için okudum ve özetledim...

                         


Sene başında tuttuğunuz dilekleri ve beklentilerinizi hayat size yavaş yavaş sunmaya başlayacakmış. Beklediğiniz tüm maddi, manevi istekleriniz gerçek olacakmış. Yeni kararlar alma konusunda çok daha özgür davranabilirsiniz çünkü her şey sizin için olumlu olacak gibi... Sanki yılın en şanslı burcu balıklar geldi bana ! Öyle değil mi ?





Keyif Dolu Günleriniz Olsun...

Etiketler: ,

0 yorum:

Yorum Gönder

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.