1 Ocak 2013 Salı


________________________________________________________________________



100 İSTANBUL SOKAKLARI


Kitaplar da dostlar gibi az, fakat iyi seçilmiş olmalıdırlar'' Jonerianna

Kitap ya da dergi okumak keyif köşelerimin ilklerindendir birçoğunuz gibi...Ben özellikle bir dergi bağımlısıyım, evet bağımlıyım çünkü; sürekli takip ettiğim dergilerin son çıkan sayılarını raflarda görmeye başladıkça içim içime sığmaz almak için sabırsızlanırım. 





Devamı...


________________________________________________________________________





Tatilde olduğum için bol bol sinema keyfi yapabildim. Ne güzel de filmler vardı vizyonda. 

Size önce UMUT IŞIĞIM filminden bahsedeceğim. (Tabii     seyretmeyenler için detay vermeyeceğim.)


_______________________________________________________________________


ÇAY SAATİ

Benim blogum yemek blogu değil, evet ama yemek yapmak ve sunmak benim keyif köşelerimden biri. 
Aslında hayatın keyif noktalarından biri. Hele özenle hazırlanmış sofralarda, emekle pişmiş, sevgiyle sunulmuşsa...


Devamı...
________________________________________________________________________


               YASTIK DUNYASI

Her zaman sırtınızı güvenle dayanabileceğiniz birileri olmalı hayatta. Hani hiç düşünmeden acaba düşer miyim ?  Güvende miyim ? diye sorgulamadan...

Evimizde de şöyle ayaklarımızı uzatıp, koltuğa gömüldüğümüz zaman , sırtımızı dayabileceğimiz yastıklarımız olmalı pufidik pufidik. YASTIKLAR konfor sağladığı kadar dekoratif objelerdir. Odalara şıklık ve sıcaklık katarlar...

Devamı...
________________________________________________________________________


Kış Reçeli


Her yıl yaptığım kış reçelini bu yıl nedense yapamamıştım. (Tatilde olmama rağmen, tembelliğim tuttu ! ) 
Ama son 2 - 3 gündür biraz üşüyünce ben de meşhur kış reçelimi hatırladım. Aslında reçelden çok tatlıya benzer yani o kadar hafiftir. Merak ederseniz tarifini buyurun. Biliyorsunuz benim tarifim mutlaka en basitinden ve pratiğinden...

Devamı...
________________________________________________________________________


DANTELİN MASUMİYETİ



Tül gibi uçuşan dantellerin zarafetini, renk renk kurdelelerin sevimli fiyonklara dönüşmelerini hep zevkle izlemişimdir. Belki de tekstilin merkezi Bursa'da büyüdüğüm içindir...Şehrin o meşhur Kapalıçarşı'sında metrelerce ipek kumaşların satıldığı hanlarında, bin bir çeşit düğmelerin bulunduğu dükkanlarında o kadar güzel çocukluk anılarım var ki...Şimdi sadece nostalji benim için çünkü bugünün en lüks AVM lerinde dahi bulunamayacak dükkanlar buraları...

_______________________________________________________________________





0 yorum:

Yorum Gönder

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.