1 Ocak 2013 Salı



_______________________________________________________________________


Astrolojinin benim için sadece ilgi alanı olduğunu yazmıştım yoksa astrolog muyum ki ben ? Ama ilgi olunca ardında da bilgi oluyor...

Ben yine sizler için okudum yani bu sefer kovalar için daha detaylı okudum ve kovalara şöyle bir özet geçiverdim...


_______________________________________________________________________

BİR YIL BİR BURÇ BİR CÜMLE

Siz şimdi yılın bu son pazar gününde yarının telaşını yaşarken öyle uzun uzun 2013 yılı burç yorumlarınızı okuyamazsınız ama ilgi duyanlar merak etmeden  duramaz. Ben hepsini okudum. İşte size 2013 ve birer cümle ile burç özetleriniz.  Siz vaktiniz olunca detaylı okursunuz.
Devamı...

0 yorum:

Yorum Gönder

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.