25 Ocak 2013 Cuma

                                   
                                                 20 Ocak - 18 Şubat

Astrolojinin benim için sadece ilgi alanı olduğunu yazmıştım yoksa astrolog muyum ki ben ? Ama ilgi olunca ardında da bilgi oluyor...
Ben yine sizler için okudum yani bu sefer kovalar için daha detaylı okudum ve kovalara şöyle bir özet geçiverdim...

Özgürlüğüne çok düşkün, yeniliğe açık, değişime meraklı ve biraz da çılgınlığı seven, uğurlu günü çarşamba olan kovalar Şubat ayında biraz sakin kalmalılarmış. Çünkü Şubat minik sıkıntılar getirebilirmiş ama siz bu sayfayı okuduğunuza göre keyif almayı biliyorsunuzdur hemen karamsarlıktan çıkın ve Nisan ayında aile ile ters düşmemeye bakın !

Merak etmeyin zaten Mayıs ayında yakınlar ile ilişkiler tekrar düzeliyor ve uzaktan gelen misafirlerinizi ağırlıyor olacaksınız.
Haziran en şanslı döneminiz. Hemen ardından Temmuz ayı fırsat ayı sizin için. Siz dikkatli olun yeter! Yani değerlendirin  fırsatları! Ağustos ayında gelecek olan toplu paranız varmış ancak zihinsel yoğunluk da beraberinde geliyor hazırlıklı olun...Bence yaz bitmeden tatilin keyfini çıkartın bu yorgunluğu atmak için...
                                          
Eylül ayında yeni yeni konular var hayatınıza girecek...Kasım ise gereksiz harcamalarla geçecek aman dikkat derim! Ve Aralık sosyal yaşamınızın renklendiği bir ay olacakmış. Ayrıca yılın son günlerinde sizi bekleyen sürpriz ilişkiler varmış...Umarım KEYİFLİ ilişkiler olur...


Ha bu arada unutmayın uğurlu taşınız Ametist, uğurlu günleriniz 1 ve 7...


Keyif dolu günleriniz olsun...

Etiketler: , ,

1 yorum:

  1. Petek'ciğm, Sonunda resmi olarak üye oldum cici bloğuna. Keyifle okumayı sürdürüyorum. Emeğine sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.