16 Şubat 2014 Pazar


Haftasonu Özdilek AVM'nin konuğu olarak İzmirli bloggerlar güzel bir kahvaltı sofrasında buluştuk. Halkla İlişkiler ve Tanıtım Sorumlusu Gözde Kerişli bizi öyle güleryüzle karşıladı ki hepimiz için keyifli bir gün olacağı belliydi.


Zengin çeşitli açık büfe ikramı ile başlayan sohbete ilerleyen dakikalarda İşletme Müdürü Hakan Büyükmanav da katıldı. Özdilek alışveriş merkezi hakkında görüşlerimiz paylaşıldı, beklentilerimiz dile getirildi. Amaç İzmir'e ve İzmirlilere daha iyi hizmet vermek ve keyifli alışveriler sağlamaktı. Çünkü; hepimiz biliyoruz ki günümüzde artık AVM  ler kapalı alandaki sosyal merkezler haline geldiler. 

                             

Diğer arkadaşları bilmem ama Özdilek AVM'nin benim için duygusal bir anlamı var. Çünkü bana çocukluğumu hatırlatır. O da benim gibi Bursalıdır. Çocukluğumdan hatırlardığım karelerde Bursa Ulucami'nin arka sokağında Hüseyin Özdilek'in sahip olduğu küçük bir havlu satan dükkandır orası. Ancak yıllar içinde tam bir başarı öyküsü ile bugün havlunun simge markası haline gelmiş kocaman bir alışveriş merkezidir. Yerli, yabancı tüm turistler için de ideal hediyelik alışveriş yeridir. Her Bursa ziyaretimde paket paket havlu taşımıyorum artık! Çünkü İzmir'de Bursayı yaşayabiliyorum! Ürün çeşitliliği ve 1.sınıf marka havlu üretimi ile tüm ihtiyaçlara cevap verebiliyor...

Blog yazarı arkadaşlar ile biraraya gelerek sohbet etme ve tanışma fırsatını sağlayan Özdilek AVM'ye güzel cumartesi sabahı için tekrar teşekkür ederim...

Keyif Dolu Günleriniz Olsun...

Petek Uluğ

Etiketler: , , , , , , , , , , ,

4 yorum:

  1. Özdilek havluları annemden miras olarak benim de favorilerim arasındadır. Bursa daki aile dostlarımız saolsunlar her gittiğimizde kucak kucak rengarenk havlu hediye ederler ki hiç havlu almama gerek kalmamıştır hayatım boyunca :)
    Keyifli bir etkinlik olmuş. Dilerim bir gün birlikte katılma şansımız olur bu tarz organizasyonlardan birine..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel seninle bir ortak noktamız daha çıktı juliette.Ben de çok dilerim beraber aynı etkinlikte olalım...Teşekkürler

      Sil
  2. keşke benımde haberım olsaydı uzuldum sımdı *-*

    YanıtlaSil
  3. İzmirli blog yazarları grubunu takipte olun. Oradan duyuru yapıldı.Cafeportakal'ın sahibi sevgili Bahar Hanım ilgilendi konu ile...Bir dahaki sefere görüşmek üzere...

    YanıtlaSil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.