18 Şubat 2014 Salı


Fransız cam sanatının önemli temsilcilerinden Fransız tasarımcı Emile Galle cam süsleme üzerine aldığı eğitim sonrası bu yönde liderlik yapmış öncü bir sanatçıdır...

Onunla beraber Daum Kardeşler ve Rene Lalique de cam obje, mobilya, saat ve vazo sanatında beğeni kazanan sanatçılardır...

İşte camın bu ünlü sanatçılarının (ki ben camın büyücüleri dedim) el emeği büyülü eserlerini görmek isterseniz İzmir Sanat Merkezi 27.Nisan 2014 tarihine kadar sizi bekliyor.


Ben nefesimi tutarak dolandım İzmir'in sembol yapılarından biri olan bu tarihi binada. Zaten her sergi ziyaretimde eserler kadar bu binanın karakteristik yapısı da beni etkilemiştir.








Art Nouveau (Yeni Sanat) anlayışında sıklıkla kullanılan çiçek motifleri ve figürlü süslemeler camların üzerinde görsel zerafet sergiliyorlar......


                          



Atölyelerde seri üretim işçiliği öncesi, zanaat olarak kabul edilen tek ve özel tasarım olma özelliğini koruyan bu sanat eserleri gerçekten bir edebi eser okurcasına keyiflendiriyor ziyaretçileri...












Ziyaret Günleri ve Saatleri

22 Ocak 2014 - 27 Nisan 2014

Pazartesi hariç her gün 10:00-18:00
Perşembe 10:00 - 20:00

Arkas Sanat Merkezi

1380 Sokak No:1 Alsancak İzmir 0 232 464 66 00


Ketif Dolu Sanat Dolu günleriniz Olsun...

Petek Uluğ



Etiketler: , , , , , , ,

2 yorum:

  1. Şahane. İzmir'de olsaydım mutlaka giderdim:(

    YanıtlaSil
  2. İnanın özellikle sizin görmenizi isterdim.Çünkü, beğenirdiniz Sezer Hanım.Teşekkürler...

    YanıtlaSil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.