6 Şubat 2014 Perşembe


Hani ben blogumu keyif köşelerimi paylaşmak için açmıştım ya! Hani içimdeki şu sunum merakım kahve, çay, çiçek, dergi, dekorasyon tutkusu ile birleşince iyice önlenemez hale gelmişti ya! İşte bu blog yolculuğu beni yazı yazmak, seyahat, sergi, gezi, yemek, mutfak paylaşımlarına kadar götürmüştü. Paylaştıkça, yazdıkça keyif almıştım. Yani blog adım bu nedenle keyif dükkanıydı. Hem de hiç satış yapılmayan, adı dükkan ama ticaretin hiç uğramadığı bir dükkan...Bu görsellerimi instagramda arkadaşlarımla paylaştım. Ve şimdi bloguma da konuk olsunlar istedim. Çünkü ben var, kendim var yani Petek var....
























Keyif Dolu Günleriniz Olsun

Petek Uluğ

Etiketler: , , , , , , , ,

14 yorum:

  1. Merhabalar,
    Paylaşımını çok beğendim Petekcim...:) Ellerine emeğine sağlık.
    Sevgilerimi bıraktımmmm...:))

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Selda'cım. Sen de hep keyifte ol, o keyifli paylaşımlarına devam et...

    YanıtlaSil
  3. sunumlar böyle güzel olunca ziyaret edesim geldi:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili cafemola bu kez olacak ve biraraya gelececeğiz İzmir'de keyif yapacağız inşallah, teşşekür ederim...

      Sil
  4. Bir çoğunu görmüştüm bu görsellerin hepsi bir arada olunca sana ve keyif köşelerine dair oldukça fikir veriyor. Hepsi de çok keyifli, zevkli hazırlanmış sofralar. keyfin daim olsun canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım bir derleme yaptım bu kez. Beni anlatıyordu hepsi. Teşekkür ederim...

      Sil
  5. İzninizle ben de konuk oldum, keyifle gezdim.
    Hepsi, her şey çok güzel, ince birer zevk ürünü ;)

    Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Tabaklar, servisler, balkon, tüm köşeler gerçekten çok keyifli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşşekür ederim pembe vosvos.Seviyorum işte renk, tabak,çanak sunum şıklığını...

      Sil
  7. Ziyaretinize, yorumunuza teşekkürler Zeugma! Siz de keyif içinde kalın, keyifle yaşayın her gününüzü...

    YanıtlaSil
  8. Pek güzel sofralar hazırlamışsın ellerine sağlık.
    Böyle insan özenerek hazırladığında çok mutlu olmuyor mu ama?

    YanıtlaSil
  9. İşte bu küçük mutluluklar bana büyük keyifler veriyor sevgili Kelebeğin Hisleri! Eminim sana da öyledir! Sevgilerimle, teşekkürler...

    YanıtlaSil
  10. Keyifli, hayalli, oyuncaklı, dervişli ve bebekli bir paylaşım olmuş. Sevdim.:)

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel özetlemişsin beni Safiye'cim, harika.TEŞEKKÜR EDERİM. Gerçekten de öyle olmuş!

    YanıtlaSil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.