22 Şubat 2014 Cumartesi


Ünlü ressam Bedri Baykam kişisel sergisini İzmir'de ilk kez Ekol Sanat'ta sergiledi. 8 Mart'a kadar açık olan ''2000'li yıllarda Bedri Baykam'' adlı sergi eşinin de katılımıyla geçen hafta keyifli bir davet ile açıldı. Kendisi röportaj yaparken ben de güleryüzlü eşi Sibel Hanım ile sohbet etme fırsatı buldum. Anladım ki İzmir'de ilk kez sergi açmak ya da açabilecek imkanı sağlamak onları çok geç de olsa mutlu etmiş! Zaten dinamiği, renkleri ve keyfi farklı İzmir'de olmak, sanatseverlerle buluşmak güzel olsa gerek!

İzmirlileri Bedri Baykam ile buluşturan Ekol sanat Galerisi'ne de teşekkürler...

Ekol Sanat Galerisi: Çiğli Kipa kavşağı Ekol KBB Hastane Yanı/ 0232 299 39 19



                                                    Aydınlanmanın ışığı İlhan Selçuk


                                                   Diana ve Ölümü
                               
                               
                                                            Picasso ve Kadınları


                                           Che'nin Güney Amerikası

  
                                                          İstanbul


Bol Keyif ve Sanat Dolu Günleriniz Olsun...



Petek Uluğ





Etiketler: , , , , , , , , , , , , , ,

6 yorum:

  1. Facebook ve Instagram hesabından da görüp çok imrenmiştim. ne iyi etmişsin ziyaret etmekle. Değerlerimizin tanıtımına katkıda bulunduğun ve verdiğin değer için de ayrıca teşekkürler Petekcim. Dilerim bir gün birlikte gezme görme fırsatımız olur bu güzellikleri.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyor musun Juliette ? Galeri benim evime 5 dakikalık mesafede.Nerede olursa giderdim ama! Sonradan bir kere daha gittim. İlk gün kalabalık ve resepsiyondan eserlerin içine tam dalamamıştım...Ah sen gel ben seni nerelere götüreceğim!! Öpüyorum, sevgilerimle..

      Sil
  2. izmirde olmadigima uzulmustum, neyse ki 8 marta kadar acikmis.. paylasim icin tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  3. Sevindim o zaman. Değerlendirin mutlaka sevgili pembe vosvos, keyif alacağınızdan eminim.Sevgilerimle, teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  4. İnşAllah gidip görebilirim. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geleceğin zaman mutlaka haber ver Safiye, derste olmaz isem görüşürüz ! Çok yakınımda galeri...

      Sil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.