19 Haziran 2013 Çarşamba



Bugün sadece ÇOCUK olmak İSTEDİM. Dün babamın babalar gününü kutladığım için mi;  yoksa, karne almadığım halde derslerimin bittiği ve tatile girdiğim için mi ?  Onu da bilmiyorum.

Yoksa çok mu korktum birşeylerden de ''Anneee ! '' diye bağırmak mı istedim, kendi anneliğimi unuturcasına...İnanın bilmiyorum neden ?


Yazın kendisini bugün iyice hissettirmesiyle çocukluğumun o uzuunn, sıcaaakkk günlerini hatırladığım için mi acaba? Belki de bu sebebledir  kendimi çocuk gibi hissetmek istemem.



Bugün aynen buradaki çocuklar gibi olmak istedim. Hiç endişe duymayan, nedir endişe bilmez ki çocuk ? Hiç korkmayan, korku nedir ki onun için öcüden başka? 





Bugün işte bu sevimli kız çocukları gibiyim, aklımda tek soru 

'' Acaba hangi oyunu oynasam ? ''

Saklambaç ? Yok, hayır. Saklanmak istemiyorum !

Ya da arkadaşlarımı çağırayım bugün. Biraz sohbet edelim bu sevimli çocuklar gibi...



Ama; dünden, bugünden, hele yarından hiç konuşmadan...Sade ve sadece ÇOCUKLUĞUMUZDAN...




Keyif Dolu Günleriniz Olsun...

Etiketler: , ,

2 yorum:

  1. Siz zaten içindeki çocuğu yaşatanlardan, şımartabilenlerdensiniz, her haliyle bu belli.

    YanıtlaSil
  2. Güzel Sinem'cim birbirimizi görmeden bile yazdığın yorumun ne hoş ! Bu da benim sen de gördüğüm pozitif bakışlarından olsa gerek...Teşekkürler...

    YanıtlaSil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.