19 Haziran 2013 Çarşamba


Son yazılarımda hep aynı şeyi söylüyorum ya ; keyifle yazamıyorum diye... İnsanın içine sinmiyor ki  aklı, kalbi huzurlu olmayınca. Kişisel değil ama toplumsal olarak hepimiz aynı durumdayız, biliyorum.



Geçen hafta sevgili http://dugun.com/ ekibi beni tekrar yazı hazırlamak için aradığında '' Aaa, evet ! Hayat devam ediyor ve düğünler de var ! ama bana biraz müsaade edin '' dedim birden...Onlar da benimle aynı duygu ve düşüncedeydiler...

Benim endişelerim farklı olabilirdi ama gelinlerimizin düğün hazırlıkları ayrı bir heyecanla devam etmekte, biliyorum... Bari bırakalım onlar gerçek hayatın dışına çıksınlar ve peri masallarına hazırlansınlar diye düşündüm...



Ve yeni yazımı  http://dugun.com/ da yazdım...Eee tabi; yazım biraz da olsa toplumsal ruh halimizden nasibini aldı. HAYAT işte dedim; bir düğün, bir cenazeden ibaretmiş !






Keyif Dolu Günleriniz Olsun...

Etiketler: , , ,

15 yorum:

  1. hemen yazıya gidiyorum :)vınnnn

    YanıtlaSil
  2. İyi ki uğradın sağol...

    YanıtlaSil
  3. Yazini bir nefeste okudum, cok guzel ifade etmissin bugunlerde yasananlari, beyazlarda yasanmasi, dugunlerde yapilmasi gerekenleri... Kisacasi yol gosterici, ic acici olmsu, bu siyah gunlerde...

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Mevlüde Hanım,biliyorum sizin de pek keyfiniz yoktu.Blogumda sizlerle buluşmayı da özledim ama hissettiklerimi de gizleyemedim.Umarım aydınlık, huzurlu bir yaz olur.Sizin telaşınız bitti mi?

    YanıtlaSil
  5. Eevet maalesef:(( Yurtdisindayim ama ulkemde olanlari yakindan izliyorum. Buda keyif birakmadi ne yazikki:( Mutfak bitti, yemek odasini tatil donusune biraktim, cunku dikilecek siparislerim birikti, onlari halledecegim, tatilden sonra telas ve kosusturmaya devam:))

    YanıtlaSil
  6. yazını okumaya gidiyorum.merak ettim.bu arada duygusal olarak farklı değiliz.aslında bu duygu birliğini enerjiye dönüştürmeliyiz en olumlusundan hem de.ne çok ihtiyacımız var..

    YanıtlaSil
  7. Keyfiniz, ağız tadınız yerinde olduktan sonra hepsi kolay gelir eminim. Güle güle oturun şimdiden...

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Alanay teşekkürker. Bizler bloglarımızda birbirimizden o enerjiyi alıyoruz değil mi ? Ama her anlamda hissetmeliyiz haklısın...

    YanıtlaSil
  9. yazını okudum birde güzel yorum yazdım ama ne hikmetse gitmedi bende kopyalayıp buraya yapıştırıyorum:))
    düğünümü misafirlerin yüzlerindeki ifadeleri okumaya çalışarak ve endişeden sinir harbi yaşayarak geçirdim.herkesi kaynaştırayım diye ha babam oynadım(gelin çok oynadı demişler sonrasında)üstüne birde pistte oynarken sınıf arkadaşımın o gün trafik kazasında öldüğü haberini verdiler.gerisini siz düşünün.
    oysa sevdiğim adamla evlenmiştiim.herkes mutlu mu,kaynaştılar mı,oturdular mı,yedilermi içtiler mi bla bla bla..ne gereksiz.şimdi olsa mümkün değil o düğünü yapmazdım.deli para harcadık ve ma iale mutsuz olduk.düğünümü seyredemiyorum,seyredersem sinirleniyorum.önemli olan bu yeni ve muhteşem beraberliğin tadını çıkarıp kutlamasını yapmak.kültürümüzün dayatması bu.evlenecek çiftlere verdiğin tavsiyelere sonuna kadar katılıyorum.(bu minik iç döküş onlara örnek olsun:))sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Alanay'cım nasıl içten ve samimi bir yorum bu böyle? Tam benim yazımı onaylarcasına.Hatırlaman gereken en güzel gün, haklısın.Demek ki sen kendinden önce çevrendekilerin mennuniyetine odaklanan birisin.Senin gibi hassasiyetleri hissedenler o kadar azaldı ki.Ama sonunda kendine yapmışsın.Lütfen keyifle hatırladıklarını da başka düğün yazılarım da paylaş olur mu ?

    YanıtlaSil
  11. İnsanın aklı dağınık kalbi huzursuz olduğu zaman kelimeler çıkmıyor ki zaten içinden..karmakarışık oluyor onlarda aynı içimizdeki duygular gibi.
    Yazınızı okudum ne güzel yazmışsınız.
    Hele son satırları çok doğru ve çok mantıklı.
    Hemen etrafımda bu masalı yaşamaya hazırlanan arkadaşlarıma yollayacağım o yazıyı :)

    YanıtlaSil
  12. Sağol Zeynep, çok tereddüt ederek yazmıştım böyle keyifli bir düğün sitesinde o yazımı ama destekleyici yorumun için mennun oldum...Senin de kalbin her daim huzur dolu olsun.

    YanıtlaSil
  13. merak ettim yazınızı hemen bakacağım. Umarım herşey güzel olur ve güzel kalabilir sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  14. Herşey ülkemiz ve hepimiz için güzel olsun Sevgili kelebeğin hisleri...Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  15. Ayrıca klasik gelin arabası modelleri için bakabilirsiniz ;

    http://www.istanbulklasikaraba.com

    YanıtlaSil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.