15 Haziran 2013 Cumartesi



Bir Eğitim yılı daha bitti bugün. Yani, benim bir meslek yılım daha bitti demektir bu...
Ben her sene bu günlerde yenilenirim.
                             
                                           Yani; yine yeniden derim.

 Biten derslerdir, sınavlardır, finallerdir, notlardır, mezun olan öğrencilerimdir...
Başlayan; tatildir, yaz günleridir, moladır, dinlenmektir, keyiftir...
Yani bir nevi soluklanmaktır, enerji toplamak ve yeni başlangıçlar yapabilmektir...

Ancak bu sene bir farklı oldu... Sanki tatil başlamadı, sanki eğitim yılı bitmedi henüz, sanki huzur yok, sanki keyfim yok, ne olduğunu, ne zamanda olduğunu unuttum...Aklım, gözüm, gönlüm ülkemin heyecanlarında,
Elim Face de, Twitter da...

Ama benim bir de dükkanım var, adı da KEYİF DÜKKANI...

Ülkemin  gündeminden fırsat buldukça, kaçıp sığınabileceğim, biraz olsun neşeleneceğim sevgili blogum var, keyif aldığım paylaşımlarım var...Deslerim bitti ama  söyleyeceklerim var yazılmayı bekleyen...


Keyif  Dolu Tatil Günleriniz Olsun...



Etiketler: , , ,

4 yorum:

  1. çok şanslısınız.bizde de aksi olur siz tatile girince bizler yoğunlaşıyoruz:SSS
    Aslında yoğunuz %50 artış olur.sevgiler bahceperim.bahceperim.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Yoğunluğunuz hep keyifli olsun. Teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  3. Sinem'cim hepimize huzur dolu tatiller olsun... Teşekkürler...

    YanıtlaSil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.