7 Ağustos 2014 Perşembe


El emeği, göz nuru dantelleri yeniden birçok tasarımlarda görmek mümkün. Dantel, nostaljik etkisinin yanısıra, modernize edilmesiyle de kullanıldığı yerde fark yaratabiliyor.

Siz de elinizde bulunan, aileden kalma dantel parçalarını nasıl değerlendireceğinizi bilemiyorsanız ve sadece sergi maksatlı kullanmak istemiyorsanız, birkaç öneri şeklinde paylaşımlarım var, buyrun...

                   









Keyif Dolu Günleriniz Olsun...

Petek Uluğ

Kaynak: Pinterest




Etiketler: , ,

4 yorum:

  1. Hepsi güzel ama en çok şömentablaya bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de en çok onu beğendim Ceren'cim. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. Danteller konusunda pinterest beni artık çıldırmak üzere... Herkesten dantel topluyorum. Eşim evi çeyizciye çevirdin diyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Sinem'cim.Toplayıp anneme geri iade ettiğim:) tüm dantelleri yeniden istiyorum! Farklı şeylerde ve farklı yerlerde kullanmak üzere! Demek sen de öylesin!!

      Sil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.