19 Ağustos 2014 Salı



Çeşme'de Noni's House adında bir keyif durağındayım bugün. Keyif duraklarımı genelde önce gezerim ve sonra yazar, sizlerle paylaşırım. Ancak bu kez tersten oldu instagramda keşfettim ilk kez, daha sonra takibe aldım ve gittim gördüm şimdi de paylaşıyorum.


Elimle koymuş gibi buldum diyemem, çünkü; bulamadım bu sevimli evi. Çeşme'de her yeri bilen ben Ovacık'ta kayboldum! İyi ki de bulamamışım hemen, cennete kolay varılamayacağını bir kez daha anladım!

Kaybolduğumuz yollarda karşımıza iyi yürekli insanlar çıkar ya, burada da köyün berberi çıktı karşıma ve ''Takip edin beni!'' dedi. ''Durun bir dakika!'' dedim. Selin Hanım'ı telefonla aradım. Arkadaşına evinin yolu tarif eden sıcacık ses tonuyla anlatıverdi yolu! Evet tam da onun kendi tarifinde kullandığı gibi Çeşme'nin Toskanasıydı Ovacık'ın sessiz sakin tozlu yolları! Sakın Alaçatı'nın hareketli sokaklarında bir yer gibi algılamayın burayı. 

Cennet bahçeleri öyle yol üzerinde, ayakaltı yerlerde olmaz ki! Ama Sakız Adası'nın tam karşısında, üzüm bağlarının içinde bir ev. Kapıda sizi karşılayan can dostları eşliğinde bahçesine dalıp, kendi evinizmiş gibi verandaya kurulup, çayınızı içebileceğiniz, yemeğinizi kuş cıvıltıları altında yiyebileceğiniz rengarenk butik bir bağ evi sanki burası..


        


Selin Hanım kendisi bizzat ilgilenmiş evinin yapım aşamasında. Kış ayları hariç burada yaşıyor. Kendi pişiriyor, kendi ikram ediyor hatta yemek kursları veriyor. Ege kültürünü, Ege yemeklerini tanıtıyor. Kendi bağından elde ettiği şarap tadım günleri düzenliyor.  Sabah kahvaltıları kadar, akşam yemekleri ve özel organizasyonları da rağbet görüyor. Ama rezervasyonsuz gitmeyin. Çünkü; masa, sandalye sayısı öyle çok değil! Yoksa üzülür sizi misafir edemediğine...





Bahçesini süslediği tüller, kendinizi masaldan bir evdeymişsiniz gibi hissetmenizi sağlıyor. (Yani tam benlik!) Ancak ikramlar okadar doğal ve gerçek ki, az sayıda itina ile hazırlıyor. Ben ekmek ve kurabiye pişirdiği güne denk gelmek isterdim, örneğin!






Evinin içi de dışarısı kadar keyifli ve zevkliydi. Ancak; evidir, özelidir diyerek paylaşmak istemedim...


En kısa zamanda, belki de bağ bozumunda tekrar görüşmek üzere, Selin Hanım!


Adres: Musalla Mah. Soğanlık Mevki Küme Evleri 470/36


Not: Pazartesi günleri bahçesinin bakım ve temizliğini yaptığı için misafir kabul edemiyor. Aklınızda olsun!



Keyif Dolu Günleriniz Olsun

Petek Uluğ




Etiketler: , ,

2 yorum:

  1. Noni'nin Evi'ne bayıldım. Zakkumlar, çam ağaçları, beyaz ağırlıklı dekor çok hoş.Hele o güzel köpekcik:)) Kendisini kutluyor, size de bizlere tanıttığınız için teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Begonvilli ev bloguma ziyaretiniz için teşekkür ederim. Siz de sağlık ile geri dödündünüz hoşgeldiniz! Evet, çok keyifli bir yerdi Selin Hanım'ın evi. Keyifleri paylaşmak ve böylelikle çoğalmak çok güzel...

      Sil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.