15 Temmuz 2014 Salı



Bahçe, balkon sezonu açılalı çok oldu, tabii. Ama ben yeni yeni tatil ruhuna girdiğim için herhalde ancak paylaşabiliyorum bu keyif dolu açık hava görsellerini. 

Söz konusu bahçe olduğu zaman öyle güzel köşeler yaratmak mümkün ki!

Biraz zaman, biraz malzeme ve biraz da zevk, tamam işte. Artık bu tür malzemeleri temin etmek çok kolay, her yerde bulabilirsiniz. Olmadı, evde mutlaka vintage görünümlü veya ahşap aksesuarlarınız vardır. Onları dış mekanda kullanarak açık havada yaşam alanı meydana getirebilirsiniz.

                           

Şu dallara asılan balonlar yok mu, örneğin; harika bir şıklık yaratıyor! Renk renk kağıt toplar da parti havası yansıtıyor bahçelere. Ben bunlardan alıp evimin içine, balkonuma bile astım. Ne yapayım, onları seyretmek hoşuma gidiyor, her an '' Parti başlasın! '' halleri var gibi geliyor.
     
                                                                                                                                                                                              

Yaz akşamlarında bahçe ve balkonlara en yakışan dekoratif malzemelerden biri de şamdan ve mumlardır, bana göre. 

                            

İmkanınız varsa renkli ampuller de kullanabilirsiniz...

Yaratıcılığınızı da kullanarak farklı, her yerde görülmeyen köşeler elde edebilirsiniz.

                              

Sandalyelerinize ekleyeceğiniz minik süsler, büyük farklar yaratabilir. Yaz akşamları daha keyifli olabilir...



Bahçe çiçeksiz olamayacağına göre, onları yerleştireceğimiz, ekeceğimiz sıradışı saksılar da bulabiliriz.


Kaynak:Pinterest


Keyif Dolu Günleriniz Olsun


Petek Uluğ

Etiketler: , , , ,

2 yorum:

  1. Ahh! Bahçe temalı ne varsa bayılıyorum. All you need is love and lemonade bunu balkona yazıp asmalı. Aşkı buldum limonatayı da yapayım bari :)
    Öpüyorum Petekcim.

    YanıtlaSil
  2. Aşkın da LİMONATAN DA BAHÇEN DE EKSİK OLMASIN HAYATINDAN...Teşekkürler canım...

    YanıtlaSil

Eger yorum yapamıyorsanız, aşağıda "Yorumlama Biçimi" nin yanındaki küçük ok a tıklayarak anonime gelin.Yorumunuzu tekrar gönderin.